کد خبر: ۷۹۸۷

گسترش همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان

مجید حاجی حسنی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان زنجان با حجت الاسلام والمسلمین بسعید احمدی دیدار و گفتگو کرد .
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

به گزارش  روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، مجید حاجی حسنی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان زنجان در دیدار با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ، ضمن گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در انجمن های اسلامی دانش آموزان استان ، خواستار حضور مستمر روحانیون جوان و اندیشمند را در فضای مدرسه شد و اظهار کرد: توجه به امور پرورشی در کنار مسائل علمی و درسی همواره در دستور کار اتحادیه بوده است.
حاجي حسنی  با اشاره به استفاده از ظرفیت های موجود در تبلیغات اسلامی، به گسترش فعالیت های فرهنگی و قرآنی در مدارس تاكيد كرد و و بيان داشت: در تدوین برنامه های تربیتی و فرهنگی باید به تمامی ابعاد وجودی و شخصیتی و متناسب با جنسیت و سن دانش آموزان توجه گردد .

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سعید احمدی با تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در اتحادیه ، گفت : تربیت نیروهای کارآمد و انقلابی یکی از رسالت های عظیم تبلیغات اسلامی می باشد که در این مسیر باید از ظرفیت تمامی نهادها بهره برد.
حجت الاسلام  احمدی وجود دانش آموزان خلاق و مؤثر را یکی از ظرفیت های عظیم انجمن های اسلامی برشمرد و اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با اجرای برنامه های مشترک و تعامل بیشتر از طریق ظرفیت های دو مجموعه در تحقق منویات رهبر انقلاب گام برداریم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ضمن تأکید بر آمادگی برای همکاری با مجموعه های مرتبط با حوزه دانش آموزی، گفت: امیدوارم برکات و اثرات مثبت این فعالیت ها را به زودی در سطح فضای جامعه، به ویژه نوجوانان و جوانان مشاهده کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار