کد خبر: ۸۰۳۱
به همت اداره‌کل تبلیغات لرستان برگزار می‌شود؛

جشنواره «چله انقلاب» با حضور چهره‌های مردمی

همزمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، اداره‌کل تبلیغات لرستان، جشنواره «چله» انقلاب با همراهی مردم خونگرم این استان برگزار می‌شود.
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، همزمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، ستاد برگزاری مراسم‌های دهه فجر در استان لرستان به همت اداره‌کل تبلیغات این استان تشکیل و برگزاری شد. 

در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در ستاد برنامه ریزی برنامه‌های ایام الله دهه فجر که در استانداری لرستان برگزار شد، جشنواره «چله انقلاب» را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب برشمرد و افزود: جشنواره «چله انقلاب» با همراهی حدود ۷۰ محله در کل استان از ابتدا تا روز 22 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد و برآورد شده که بالغ بر 180 هزار نفر که ازمردم استان در این مسیر همراه ما باشند.

وی درادامه بیان کرد: تمامی برنامه‌های اعم از مسابقه، پویش و ... که در جشنواره «چله انقلاب» گردآوری شده، مناسب حضور همه رده‌های سنی است و ان‌شاءالله قرار است از تمامی ظرفیت‌های مردم استان لرستان و خرم‌آباد استفاده کنیم.

گفتنی است جشنواره «چله انقلاب» با هدف گرامیداشت ایام الله دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی از اول تا ۲۲ بهمن در سه مرحله محله‌ای، شهرستانی و استانی برگزار می‌شود.

جشنواره «چله انقلاب» با حضور چهره‌های مردمی

این جشنواره در ۲۶ رشته و در زمینه های فرهنگی، ورزشی، هنری، مهارتی و قرآنی ویژه افراد ادارات و دستگاه‌های اجرایی و مدارس و دیگر نهادهای دینی فرهنگی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره می‌توانند در یکی از چند رشته زیر شرکت کنند.

 

تعداد بازدید : 15

 

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار