کد خبر: ۸۰۳۵

نشست هم‌اندیشی مدیران مؤسسات قرآنی در گلستان

نشست هم‌اندیشی مدیران مؤسسات قرآنی گلستان با حضور سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در این نشست با بیان اینکه ایران اسلامی کشوری است که در مسير دین و اسلام و قرآن شهدای زیادی را تقديم کرده است، اظهار کرد: گرایش نوجوانان و دختران ما به سمت بی‌حجابی و کشف حجاب نشان از ضعف عملکرد ما در حوزه دین و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی است.

وی با تاکید براینکه باید دستگاه‌های فرهنگی و سازمان‌های دینی که متولی دین و قرآن هستند را به چالش کشید،افزود: باید سطح جایگاه و نقش قرآن در مدارس را بدانیم و علت عدم برگزاری نماز جماعت در مدارس را کنکاش کرده و برای حل این مشکل چاره اندیشی کنیم. 

سنگدوینی افزود: مؤسسات و اتحادیه‌های قرآنی طرحها و ایده‌های خود را به تناسب برنامه‌هایی که دارند مطرح کردند  و ما از دستگاه‌های مربوطه پیگیر دغدغه‌های این عزیزان هستیم و ما با کمال افتخار در خدمت خادمان حقیقی قرآن و اسلام بوده و با تمام توان پشتیبان و حامی فعالیت‌های قرآنی خواهیم بود.

وی ادامه داد: در بحث موسسات و فعالیت‌های قرآنی که عهده‌دار تربیت نسل جوان است کم کاری شده،جذب خیرین در این زمینه به فراموشی رفته است و اگر مانند خیرین مدرسه‌ساز در این زمینه هم برنامه‌ریزی‌های شود سبب‌ رشد و توسعه این مراکز خواهد شد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در استان خاطرنشان کرد: نشستی با اعضای هیئت مدیره اتحادیه داشتیم و دغدغه‌ها و مشکلات احصا شد که حتی‌الامکان در جهت کمک به این مجموعه تلاش‌هایی داریم تا بتوانیم گامی برداریم.

وی گفت: مؤسسات در ترویج فرهنگ قرآنی تسهیل‌گر و تأثیرگذار هستند، لذا با رایزنی و تعامل با فعالان قرآنی استان تلاش خواهیم کرد حتی‌الامکان بتوانیم تعداد مؤسسات قرآنی را در استان افزایش دهیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار