کد خبر: ۸۰۴۳

برتری نشر بین‌الملل با کتاب «رومی روم»

کتاب «رومی روم» اثری از شرکت چاپ و نشر بین‌الملل، توانست نشان شیرازه بیست و دومین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر را کسب کند.
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

برتری نشر بین‌الملل با کتاب «رومی روم»به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، اختتامیه بیست و دومین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر، با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی‌اکبر ابراهیمی مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فعالان صنعت چاپ کشورعصر سه‌شنبه، ۲۷ دی‌ماه در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم از احسان جعفرپیشه، طراح جلد و عنوان کتاب «رومی روم» که توسط شرکت چاپ و نشر «بین الملل» تولید شده است، در رشته طراحی گرافیک جلد کتاب با نوشتار تقدیر به عمل آمد و صاحب نشان شیرازه شد.

گفتنی است کتاب «رومی روم» به قلم حسین زحمتکش زنجانی به نگارش درآمده و در آخرین نسخه از کتاب با شمارگان هزار نسخه، در ۲۸۶ صفحه و با قیمت ۷۵ هزار تومان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

داستان کتاب «رومی روم» مربوط به شخصیت «حاج ارسلان»، رزمنده دوران دفاع مقدس است که از اول تا آخر جنگ (از ایستگاه هفت آبادان تا عملیات مرصاد)، در صحنه نبرد حضور داشته، در اواخر دهه نود (سال ۱۳۹۸ هجری شمسی) شصت و چند سال سن دارد و تصمیم می‌گیرد برای برآورده کردن نذرش، عازم راهپیمایی اربعین شود. از سوی دیگر کهنه‌سربازی عراقی به اسم «برزان الخزرجی» از رزمندگان رژیم بعث عراق که اکنون توبه کرده و به خدمت زوار امام حسین علیه‌السلام درآمده‌ است نیز شخصیت محوری دوم کتاب است. زندگی این‌ها به‌نوعی در واپسین روزهای جنگ با هم تلاقی پیدا می‌کند.
 

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار