کد خبر: ۸۰۴۴
معاون فرهنگی شهرستان‌های استان تهران:

کارگاه‌های دانش افزایی مبلغان مدارس برگزار شد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تهران از برگزاری کارگاه سه روزه دانش‌افزایی مبلغان حاضر در مدارس خبر داد.
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

برگزاری دوره دانش افزایی مبلغان حاضر در مدارس

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سید کمیل موسوی معاون فرهنگی شهرستان‌های استان تهران از برگزاری کارگاه مهارت‌های عملی انتقال مفاهیم به وسیله بازی و روش‌های کاربردی کار با نوجوانان و جوانان در سه شهرستان استان تهران خبر داد.

حجت‌الاسلام موسوی یادآور شد: با مسائلی که اخیراً در مدارس ما در جریان است دور از ذهن خواهد بود که ما بخواهیم با همان روش‌های قدیمی به سمت حل مشکلات نوجوانان و جوانانمان برویم.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی مبلغان مدارس، افزود: برگزاری چنین دوره‌هایی به حتم کمک فراوانی به ارتقاء سطح کیفی نوجوانان و جوانان خواهد داشت. ما نیز برای کمک به افزایش سطح آگاهی مبلغان، سه دوره مخصوص این عزیزان با موضوع «هنر‌های رفتاری کار با نوجوانان و جوانان» در سه شهرستان شهریار، اسلامشهر و شهرقدس با حضور استاد یوسف آخوندی از اساتید برجسته کشوری برگزار کردیم.

معاون فرهنگی شهرستان‌های استان تهران با بیان کیفیت و سطح دوره‌های برگزار شده اظهار کرد: برای اینکه سطح کیفی دوره‌ها مطلوب و اثر گذار باشد، هر دوره با حضور۴۰ نفر و در سه روز کامل از ساعت ۷ صبح تا ۵ بعد از ظهر برگزار شده و مورد استقبال شرکت‌کنندگان و نخبگان شهرستان‌ها که با حضور در محل برگزاری، از این دوره بازدید به عمل آوردند، قرار گرفته است، تاجایی که استقبال از این دوره باعث شد تا ان‌شاءالله دور جدید این کارگاه را در اوایل بهمن ماه در منطقه جنوب شرق استان تهران برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به موارد مطرح شده در این کارگاه سه روزه گفت: در این کارگاه سه روزه از نوع ارتباط گیری اولیه با نوجوان در مدارس تا این که چگونه احکام، عقائد و اخلاق را در قالب بازی مثل (ماژیک و تخته یا بادکنک و...) به نوجوانان آموزش دهیم را در این کارگاه سه روزه به مبلغان خانم و آقایان طرح امین مطرح کرده‌ایم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار