کد خبر: ۸۰۵۰

«درآمد دلاری با صابون» برترین اثر تلویزیون اینترنتی

در سیزدهمین جشنواره فیلم عمار هئیت داوران، «درآمد دلاری با صابون» به کارگردانی فاطمه عابدزاده  را به عنوان برترین اثر «تلویزیون اینترنتی» انتخاب کرده و لوح افتخار جشنواره را تقدیم این کارگردان کردند.
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،«درآمد دلاری با صابون» به کارگردانی فاطمه عابدزاده و تولید مرکز رشد حوزه هنری استان قزوین به عنوان برترین اثر «تلویزیون اینترنتی» در سیزدهمین جشنواره فیلم عمارانتخاب شد.
فاطمه عابدزاده متولد اردیبهشت ماه سال ۷۹ و قریب به  ۲ سال است که وارد عرصه فیلمسازی شده و فیلم درآمد دلاری با صابون  دومین کار حرفه ای این هنرمندجوان است.

کارگردان در آمد دلاری با صابون درباره این فیلم  می گوید: در این فیلم روایتی از زنان گمنامی که در دوران دفاع مقدس در رختشورخانه اهواز نقش آفرینی داشتند را به تصویر کشیدیم.

فاطمه عابدزاده ادامه می دهد: در ماه‌های ابتدایی جنگ تحمیلی ایران وعراق لباسهای پاره و مستعمل رزمنده ها سوزانده می شد، اما بعد از مدتی  بیش از ۲ هزار نفراز بانوان این مرزوبوم ‌شروع به شستن و تعمیر لباس شهدا و رزمندگان کردند تا در بیت‌المال به نوعی صرفه جویی شود و از خروج دلار برای تهیه مجدد لباسهای نظامی جلوگیری کنند. 

درانتهای این ویدئو کتاب حوض خون نوشته خانم فاطمه سادات میرعالی معرفی می شود. 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار