کد خبر: ۸۲۱۳

محور برنامه‌های دهه فجر امسال،جهاد تبیین است

نشست هماهنگی کمیته هیات های مذهبی، حوزه و روحانیت و مساجد چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور مسئولین شهرستانی، مسئولین هیات‌های مذهبی، ائمه جماعت مساجد، هیئت امناء مساجد، مسئولین خانه‌های قرآنی برگزار شد.
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام خدابنده لو، مسئول کمیته هیات های مذهبی، حوزه و روحانیت و مساجد و رییس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده گفت : محور برنامه های امسال دهه فجر جهاد تبیین و مردمی سازی کردن مراسم دهه فجر و انقلاب اسلامی می باشد لذا دراین راستا باید همه تلاش کنیم که برنامه های امسال با شکوه هر چه بیشتری برگزار گردد.

این مقام مسئول در ادامه افزود : چالش‌هایی که در اغتشاشات اخیر، نوجوانان و جوانان با آن مواجه شدند به واسطه عدم تببین موضوعات اجتماعی و سیاسی بود که دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردها و شبهات انقلاب را تبیین کنیم تا به وظیفه ذاتی و حقوقی عمل کرده باشیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده اظهار داشت : دستاوردها و رویدادهای انقلاب اسلامی را باید به نسل جدید معرفی و تبیین کنیم و در مناسبت های پیش رو از سخنرانان آگاه استفاده کنیم تا حساسیت شرایط موجود و تفرقه افکنی های دشمنان را برای مردم بیش از پیش اظهار نمایند.

مسئول کمیته هیات های مذهبی، حوزه و روحانیت و مساجد دهه فجر شهرستان خدابنده بیان داشت : امیدآفرینی در خصوص خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی باید مهمترین محور برنامه‌ها و فعالیت‌های دهه فجر قرار گیرد.

حجت الاسلام خدابنده لو افزود:برگزاری نشست های بصیرتی در مدارس دخترانه و پسرانه ،برگزاری جشن انقلاب در مساجد شهر با طرح هر شب یک مسجد (10 شب 10مسجد) ،- برگزاری محافل انس با قرآن ، مسابقه کتابخوانی از کتاب یک ون شبهه، اکران فیلم ومستندهای انقلاب اسلامی در مدارس و مساجد ،برگزاری محافل جشن خانگی پیروزی انقلاب اسلامی ، برگزاری نشست های بصیرتی در محل های برگزاری اعتکاف (15و 16و 17بهمن)   از اهم برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان است .

ارسال نظر