کد خبر: ۸۲۴۵
با صدای «پیمان طالبی»؛

مجموعه کتاب صوتی «سرگذشت استعمار» منتشر شد

مجموعه ۱۵ جلدی سرگذشت استعمار، نوشته مهدی میرکیایی در قالب کتاب‌های صوتی با صدای «پیمان طالبی» منتشر شد.
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵

 

مجموعه کتاب صوتی «سرگذشت استعمار» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مجموعه کتاب صوتی «سرگذشت استعمار» به قلم مهدی میرکیایی توسط سماوا، ناشر کتاب‌های صوتی تولید شده است.

سماوا در نخستین گام، جلد‌های اول تا سوم این مجموعه را با صدای پیمان طالبی، تولید کرده است واين كتب صوتي، درهفته اخیراز طریق اپلیکیشن‌های فیدیبو، طاقچه و کتابراه در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد، اين در حالي است كه پیمان طلبی گوینده مطرح کشور، اولین تجربه خود را در عرصۀ کتاب صوتی، به مخاطبان ارائه داده است.

رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان و استعداد‌های برتر تحصیلی درمورد کتاب «سرگذشت استعمار» فرمودند: «من اخیراً کتابی دیدم که یکی از همین نویسندگان خودمان  که از نزدیک با ایشان آشنایی ندارم، نوشته، به نام «سرگذشت استعمار»؛ پانزده شانزده جلد کتاب 120، 150 صفحه‌ای است که تشریح می‌کند، استعمار چگونه در قاره‌ آمریکا و در قاره‌ آسیا توانست ثروت‌های این‌ها را از بین ببرد و خودش را ثروتمند کند. کشور انگلیس ثروتمند نبود، فرانسه ثروتمند نبود، کشورهای اروپایی ثروتمند نبودند؛ اینها ثروت کشورهای دیگر را گرفتند».

میرکیایی که خود استاد دانشگاه در رشته تاریخ است، در این مجموعه تلاش کرده به مخاطبان نوجوان خود یادآوری کند که استعمار چگونه متولد شد و ممالک مستعمره خود چه نقشی در خلق این مولود نامبارک داشتند. نویسنده در مجموعه حاضر «سرگذشت استعمار» را از قرن پانزدهم تا قرن بیستم میلادی پیگیری و روایت کرده است.

مجموعه کتاب صوتی «سرگذشت استعمار» منتشر شد

ارسال نظر