کد خبر: ۸۲۵۵

اعضای هیئت نظارت شورای اقامه نماز اداره کل تبلیغات اسلامی منصوب شدند

در سومین نشست شورای اقامه نماز اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اعضای هیئت نظارت این شورا منصوب شدند.
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، 

سومین جلسه شورای اقامه نماز تبلیغات اسلامی این استان ۹ بهمن ۱۴۰۱ با حضور حجت‌الاسلام عباس خشنود، دبیر ستاد اقامه نماز استان، حجت‌الاسلام محمد قادری، مدیرکل تبلیغات اسلامی و رئیس و سایر اعضای شورا در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

رئیس شورای اقامه نماز اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های شورای اقامه نماز، رسوخ روح نماز و عبودیت در نسل جوان و نوجوان را به صورت مأنوس از انتظارات خود از شورا عنوان کرد.

حجت‌الاسلام قادری مبنای فعالیت‌های شورا را بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین اعلام کرد.

 در ادامه این جلسه رئیس ستاد اقامه نماز استان با تشریح وضعیت نماز در ادارات و مساجد خواستار مشارکت فعال‌تر کارکنان ادارات در نماز‌های جماعت شد.

 حجت‌الاسلام خشنود با اشاره به تفاهم‌نامه‌های ادارات در خصوص برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ نماز بر ضرورت اجرائی شدن مواد این تفاهم‌نامه‌ها تأکید کرد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام نعمت‌الله عظیمی‌فرد، دبیر شورای اقامه نماز اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر به ارائه گزارشی از فعالیت‌های شورا پرداخت.

 در پایان این نشست احکام اعضای شورا توسط حجت‌الاسلام خشنود، دبیر ستاد اقامه نماز استان به اعضا اعطا شد.

گفتنی است، با حکم حجت‌الاسلام قادری، مدیرکل و رئیس شورای اقامه نماز اداره کل تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام نعمت‌الله عظیمی‌فرد، حجت‌الاسلام حسین شیخی و محسن بهزادی به مدت یک سال به عنوان عضو شورا و همچنین عضو هیئت ارزیابی شورا و حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده، حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد حسینی، محمودرضا قائم‌پور، امید پارسایی‌فر، جواد احمدی منفرد، مقصود غلامی، لیلا دانشیان آزاد و مائده پیامی به عنوان اعضای شورای اقامه نماز منصوب شدند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار