کد خبر: ۸۴۰۳
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان؛

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در همه شهر‌ها و روستا‌های گلستان برگزار می‌شود

نجیب اله تاری گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در مراکز شهرستان‌ها، همه شهر‌ها و بخش‌ها و روستا‌های بزرگ استان گلستان برگزار می‌شود.
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نجیب‌اله تاری با قدردانی از حضور معنادار مردم در مراسمات و برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: ارزیابی‌ های ما نشان از برگزاری باشکوه برنامه‌ها با حضور اقشار مردم به ویژه نوجوانان و جوانان دارد.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمنان به ویژه در ماه های اخیر تلاش زیادی کردند تا بین مردم با جمهوری اسلامی و ولایت فاصله بیندازند اما حضور بابصیرت و باشکوه مردم در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، باردیگر دشمنان را ناامید کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نقطه پایانی همه برنامه ها و مراسماتی که در این یک دهه برگزار می شود، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن است که همواره باطل‌السحر توطئه ها و فتنه های دشمن بوده و هست.

تاری ضمن دعوت از همه مردمی که دل در گرو این کشور و انقلاب اسلامی دارند برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن از دستگاه های اجرایی نیز خواست زمینه و بستر مناسب را برای حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی فراهم کنند.

وی اظهارکرد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در استان اندیشیده شده است. براساس برنامه ریزی های انجام شده این راهپیمایی در مراکز تمامی شهرستان‌ها، تمامی شهرها، بخش ها و روستاهای بزرگ در سطح استان گلستان برگزار می شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار