در بیانیه‌ای اعلام شد؛

دعوت حضور پرشور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن

اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان و تشکلها و نهادهای زیرمجموعه این اداره کل، با صدور بیانیه ای به‌مناسبت ۲۲ بهمن، اقشار مختلف مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کرد.
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

به گزارش روابط‌عمومی تبلیغات‌اسلامی سیستان‌وبلوچستان، اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان و تشکلها و نهادهای زیرمجموعه این اداره کل، با صدور بیانیه ای به‌مناسبت ۲۲ بهمن، اقشار مختلف مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

 در متن این بیانیه آمده است:

 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

«راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از بزرگترین مظاهر حضور مردم در صحنه است» مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

 ۲۲ بهمن ماه هر سال، تجلی وحدت ملی، غیرت دینی، عزت، افتخار و اقتدارنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آوردگاه اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی علیه استکبار جهانی و روز ایستادگی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و روز بیعت دوباره ملت بزرگ ایران با آرمان حضرت امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و بانگ رسای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

امروز کشور عزیزمان با شعار ایران استوار؛ ۴۴ سال اقتدار، همچنان پویا و سرزنده، مقتدرانه و عزتمند به سوی بالندگی پیش می‌رود به طوری‌ که این قیام باشکوه به‌ عنوان حرکتی مبتنی بر احیای عزت انسانی و بازیابی هویت اسلامی در جهان شناخته شده است.

امسال با توجه به اتفاقاتی که در سطح جامعه توسط معاندین، منافقین و افراد فریب خورده انجام شد، مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال از اهمیت مضاعف و بالاتری نسبت به سالهای گذسته برخوردار است چرا که راهپیمایی ۲۲ بهمن بهمن باطل‌السحر همه فتنه ها و کینه ورزی‌های دشمنان است.

بدینوسیله ضمن تبریک این ایام نورانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثارگران پرافتخار، از مردم فهیم و شریف ایران برای حضور در این جشن بزرگ دعوت نموده تا با مشتی محکم و پرافتخار در کنار یکدیگر ، جشن عزتمندی و سربلندی ایران اسلامی را گرامی بداریم.

-اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان

-شبکه تبلیغی روحانیون سیستان و بلوچستان

-مبلغین و مبلغات سیستان و بلوچستان

-تشکل‌های دینی و مردمی سیستان و بلوچستان

- شورای هیئات مذهبی سیستان و بلوچستان

-کانون مداحان سیستان و بلوچستان

-کانون‌های فرهنگی و تبلیغی سیستان و بلوچستان

-انجمن‌های اسلامی ادارات و کارخانجات سیستان و بلوچستان

- مؤسسات و خانه‌های قرآنی

ارسال نظر