کد خبر: ۸۵۳۷

رویداد بانوان کارآفرین خراسان شمالی برگزار شد

رویداد بانوان کار آفرین خراسان شمالی با هدف مطالعه و تولید محتوی در سبک زندگی ایرانی اسلامی و معرفی شاخص‌های الگوی زن طراز انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی، رویداد بانوان کار آفرین استان خراسان شمالی توسط مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده رضوان با همکاری سیج جامعه زنان استان و معاونت علمی، پژوهشی و فناوری سپاه برگزار شد.

این رویداد از سلسله اقدامات این مرکز در حوزه سبک زندگی است و به صورت برنامه های مستمر به همایش  سالانه ملی سبک زندگی ایرانی اسلامی در استان ختم می گردد.

این مرکز در سه حوزه جوانی جمعیت و فرزند پروری، سلامت و بهداشت جسم و روان، مشاغل مناسب زنان بر اساس اسناد بالادستی فعالیت دارند

رویداد بانوی کارآفرین تاثیر گذار  در کارگروه مشاغل زنان مصوب و در ۲۶ بهمن  هر سال برگزار می گردد که در این رویداد بانوان استانی و فعال در عرصه تولید و اشتغال شناسایی و در ۴ بعد اشتغال و کارآفرینی، بعد فردی ، بعد خانوادگی و بعد اجتماعی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

در ارزیابی اولیه از بین ۷۰ نفر بانوی ثبت نام شده و معرفی شد حدود ۱۵ نفر ( ۹ نفر منتخب و ۶ نفر شایسته تقدیر) انتخاب شده و تعدادی از آنها در حضور مسئولان به ارائه تجربیات موفق در ۴ بعد ذکر شده می پردازند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار