کد خبر: ۸۶۰۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد:

برگزاری کارگاه‌های تربیت کنشگری فرهنگی در سواحل و مکان‌های گردشگری بوشهر

حجت‌الاسلام قادری در نشست تعالی مدیران تبلیغات اسلامی استان بوشهر، تدوین برنامه‌های سال آینده تبلیغات اسلامی بوشهر با محوریت «جهاد تبیین» را از راهبرد‌های این مجموعه عنوان کرد.
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قادری سه شنبه 2 اسفند در نشست تعالی مدیران که با حضور حجت‌الاسلام محمد جنتی، مدیرکل امور مبلغین و عملیات‌های گفتمان‌ساز کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، تدوین برنامه‌های سال 1402 تبلیغات اسلامی بوشهر با محوریت «جهاد تبیین» را از راهبرد‌های این مجموعه عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست، در سخنانی اظهار داشت: بحث مفهوم راهبری سازمان با رویکرد کار مردم‌محور و پشتیبانی در فضای نرم‌افزاری فهم جدیدی از تعامل با مردم و تأثیرگذاری در میدان را ارائه کرده که این رویکرد مورد تأیید مقام معظم رهبری هم قرار گرفته است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش بینی میزبانی استان بوشهر از حدود 10 میلیون گردشگر در ایام نوروز امسال، افزود: در همین راستا تنظیم روابط و بازخوانی وظایف دستگاهی صورت گرفته و پشتیبانی‌های نرم‌افزاری و برگزاری کارگاه‌های تربیت کنشگری فرهنگی در سواحل و مکان‌های گردشگری بنا به درخواست شهرستان‌ها اختصاص داده خواهد شد.

 حجت‌الاسلام قادری با اشاره به حضور و اعزام مبلغین در مکان‌های گردشگری بنا به درخواست متصدیان، اضافه کرد: همان طور که در مبحث ساماندهی اعزام مبلغین، در گام اول رزومه‌هایی تهیه شده که متصدیان برنامه‌های مناسبتی می‌توانند با توجه به سطحی از مبلغین را که انتظار دارند متناسب با روزومه‌ها دعوت کننده مبلغینی در سطوح مختلف باشند، همچنین در گام بعد برای نقاط تبلیغی بوشهر هم رزومه‌هایی دقیق و با تمام ظرفیت مشخص شده است تنظیم خواهد شد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار