کد خبر: ۸۶۸۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

مادران و همسران شهدا، الگوی صبر، مقاومت و ایستادگی هستند

حجت‌الاسلام حقانی در دیدار با خانواده شهید گنجی پور گفت: مادران و همسران شهدا، الگوی صبر، مقاومت و ایستادگی هستند.
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام غلامحسین حقانی به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگر استان جهت دلجوئی و قدردانی از مقام شامخ شهدای گرانقدر و جانبازان سرافراز به منزل شهید گنجی پور و شهبازی از جانبازان دوران دفاع مقدس حضور یافت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در دیدار با خانواده شهید گنجی پور و شهبازی از جانبازان دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه درخشان‌ترین و فروزان‌ترین ستاره آسمان فرهنگ رهایی، مشعل پرفروغ فرهنگ شهادت است، اظهار داشت: تکریم و تعظیم شهیدان، تلاشی مقدس است در برافراشتن پرچم‌های سرخ استقلال و آزادی بشریت، از یوغ ذلت و اسارت و گام بلندی است در راستای احیای ارزش‌های مکتب توحید و عدالت؛ زیرا که، شهادت، مرگ در راه ارزش‌هاست و هر شهید، مشعلی است که در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت، جاودانه می‌درخشد.

وی افزود: شهیدان جانهاى خود را فدا کردند، جان بر کف نهادند، اما دینشان را از دست ندادند، تنها هدف آنها، اطاعت از نداى حق و احیاى دین الهى بود.

حجت الاسلام حقانی خاطرنشان ساخت: شجاعت شهید از مادر ایثارگری است که تربیت چنین فرزندی را به‌بهترین نحو و با معیارهای اسلامی و به‌نکویی انجام داده و به‌عهده داشته است و هم‌چنین، صبوری و تلاش‌های همسران شهدای گرانقدر را که با ایثارگری‌هایشان و هم‌چنین با قبول مسئولیت، سرپرستی و تربیت یادگاران آن عزیزان، دفاع از کشورمان را به‌شایستگی انجام دادند ارج می‌نهیم.

وی یادآور شد: مادران و همسران شهدا، الگوی صبر، مقاومت و ایستادگی بوده و یادگاران گهرباری هستند که همواره شایسته تقدیر و سپاسگزاری‌ جامعه بوده و خواهند بود، بی‌تردید خلوص و تلاش‌هایشان، الگویی برای نسل جوان کشورمان بوده و امید است که با تکریم و احترام به آنان، بتوان یاد عزیزانشان را گرامی داشته و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش نماییم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار