کد خبر: ۸۷۵۲
معاون فرهنگی تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران:

احیای شب نیمه شعبان در ۷۰ مکان در استان مازندران برگزار خواهد شد

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: برنامه احیای نیمه شب شعبان در ۷۰ نقطه از شهر‌های استان برگزار می‌شود
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

احیای شب نیمه شعبان در 70 مکان در استان برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام درخشنده شامگاه یکشنبه در گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه در بیش از ۷۰ نقطه از شهرهای مازندران برنامه احیای شب نیمه شعبان برگزار خواهد شد، افزود: در حوزه رسانه هم برنامه ریزی شد که از شبکه‌های استانی و ملی برنامه‌های شاخص شهرهای استان را پوشش تصویری دهند.

وی در ادامه به عملیات ماه مبارک رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های تبلیغی در استان بر اساس نیاز و تقاضای مساجد شناسایی و اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

حجت الاسلام درخشنده در مورد طرح ویژه مهرواره محله همدل در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و خاطر نشان کرد: طرح محله همدل بر اساس بیانیه گام دم انقلاب در ماه مبارک رمضان در شهر و روستاهای استان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به نتایج این طرح اشاره و تصریح کرد: یک مجموعه‌ای از افراد محله با محوریت مسجد قصدشان تقویت رویکرد جهاد تببین و تبیین عملی با ایجاد شبکه کنشگران در میان مجموعه‌های مؤمن، تقویت امید در میان مردم از طریق حل مسئله آنها، ترسیم مسیر پیشرفت مسائل جامعه با استفاده از ظرفیت‌های دینی، تعریف نقش محوری مردم در حل مسائل و سطوح دیگر است.

اجرای طرح محله همدل در ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام رمضانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران نیز در ادامه با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان گفت: فعالیت‌های قرآنی در راستای طرح محله همدل، کرسی‌های جلسات تفسیر، طرح آینده روشن و طرح مردم ماه است.

وی در ادامه ضمن تاکید به طرح‌های پیش رو در عملیات رمضان، افزود: هماهنگی‌های لازم با صدا و سیمای مرکز مازندران در راستای تقویت و آشنایی بیشتر با معارف قرآن در این ماه مبارک رمضان انجام شد و در حال پیگیری است.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار