کد خبر: ۸۷۹۲
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد؛

تشکیل ستاد استانی مهرواره محله همدل

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از تشکیل ستاد استانی مهرواره محله همدل خبر داد.
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بهزاد طارمی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در نشست رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان ضمن تبریک نیمه شعبان گفت : به مناسبت نیمه شعبان پویش محله همدل در پایگاههای اجتماعی زنجان در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود : به مناسبت نیمه شعبان جشن های محله همدل در سطح استان و زنجان در پایگاههای اجتماعی به مدت دو روز با محوریت مناطق حاشیه نشین برگزار می شود . همچنین در تمامی محل های استقرار روحانیون مستقر ، جشن های نیمه شعبان با حضور مردم برگزار می شود .

 طارمی در ادامه به تشکیل ستاد استانی محواره محله همدل اشاره کرد و گفت : این ستاد به منظور برنامه ریزی جهت آماده سازی و هماهنگی با سایر ارگانها برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان در سطح استان تشکیل شده است .

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری جشن محله در محلات گفت : هدف از برگزاری جشن محله ، حضور میدانی مردم بوده و این که هر جا مردم حضور داشتند کارها و فعالیت های صورت گرفته به نحو احسن انجام گرفته است.

بهزاد طارمی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در پایان افزود : پویش مهرواره محله همدل برای ماه های رجب و شعبان و رمضان شکل گرفته است و در حال حاضر در بخش دوم مهرواره همدل یعنی ماه شعبان هستیم و پس از پایان این ماه و ورود به ماه مبارک رمضان بخش سوم پویش مهرواره همدل آغاز خواهد شد .

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار