کد خبر: ۸۸۹۴
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور خبر داد؛

اعزام ۳۵۰ مبلغ درماه مبارک رمضان به شهرستان‌های نیشابور

مجید سماواتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان از اعزام ۳۵۰ مبلغ درماه مبارک رمضان به شهرستان‌های نیشابور خبر داد.
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

اعزام ۳۵۰ مبلغ درماه مبارک رمضان به شهرستان‌های نیشابور

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مجید سماواتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اظهار داشت: با توجه به اهمیت جلسات قرآنی و دینی در ماه مبارک رمضان اعزام مبلغ به شهر‌ها و روستا‌های مختلف شهرستان نیشابور مورد توجه است و امسال تعداد ۳۵۰ مبلغ شامل ۸۰ مبلغ طرح هجرت و مستقر، ۱۵۰ مبلغ بومی، ۵۰ مبلغه و ۷۰ نفر از دفاتر تبلیغات اسلامی قم و مشهد و سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان به مساجد، هیات مذهبی و تکایای شهرستان‌های نیشابور به منظور ترویج مکتب اهل بیت علیه السلام اعزام می‌شوند.

وی بیان داشت: با توجه به لبیک به منویات مقام معظم رهبری در راستای مسیله شناسی تلاش شده تا به صورت چهره به چهره و نیز در قالب همایش پیش از اعزام روحانیون مسائل مهم از جمله اهمیت به اجرای طرح مهرواره محله همدل مورد نظر به استحضار روحانیون رسانده شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور متذکر شد: هدف از این همایش این است تا مبلغین در حوزه تبلیغی در راستای اهداف و مبانی انقلاب اسلامی نسبت به روشنگری و نیز پاسخگویی به شبهات و احصاء شبکه مسائل محله را بیش از پیش اهتمام کنند.

وی به اهمیت اعزام مبلغ دینی در ماه مبارک رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: مبلغین و روحانیون از ابتدای ماه رمضان تا پایان عید سعید فطر در مناطق مختلف شهرستان حضور خواهند داشت و احکام و مسائل دینی و شرعی را برای مردم بازگو میکنند و رواج می‌دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور، سخنرانی دینی و مذهبی، جمعیت و فرزندآوری در مساجد، آموزش قرائت قرآن کریم و اقامه نماز و احیای لیالی قدر و نماز عید فطر را از جمله برنامه‌های روحانیون و مبلغان اعزامی برشمرد.

وی در خصوص اهمیت تشریح جهاد تبیین بیانیه گام دوم انقلاب نیز تاکید کرد و این مهم را از برنامه‌های پیش بینی شده مبلغین اعزامی قلمداد کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار