کد خبر: ۸۹۶۰
در ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

برگزاری پویش حال خوب با محوریت سوره محمد (ص) برای کودکان و نوجوانان

حجت الاسلام ملکی از برگزاری پویش حال خوب با محوریت سوره محمد (ص) برای کودکان و نوجوانان خبر داد.
۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبایغات اسلامی، حجت الاسلام ملکی با اشاره به برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های قرآنی در این ماه پربرکت، برگزاری طرح جزخوانی قرآنی کریم و محافل قرآنی است که طرح جزخوانی قرآن کریم به صورت شاخص در مسجد امام حسین «ع» و مسجد حضرت رسول الله «ص» با حضور قاریان شهرستان برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره از برگزاری محفل قرآنی سیار در شهر و روستاهای اطراف شهرستان خبر داد و گفت : این برنامه با حضور قاریان برجسته منطقه در محلات، منازل شهدا، شرکت ها، ادارات و کانون های جمعیتی برگزار خواهد شد.

ملکی گفت: سوره محمد«ص» سوره محوری ماه مبارک رمضان است و پویش حال خوب با محوریت این سوره برای کودکان زیر ۹ سال، نوجوانان ۹ تا ۱۸سال و برای جوان و بزرگسالان برنامه ریزی شده و با محتوای هر رده سنی در اختیار مجموعه ها قرار می گیرد و مجموعه ها، با ارسال روایت حال خوب از خود و دیگران در قالب فیلم یا صوت کوتاه یا نقاشی در این پویش شرکت می کنند.

حجت الاسلام ملکی در خصوص آیین غبارروبی مساجد گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال جدید، آیین غبارروبی مساجد با هماهنگی هیئت امنای مساجد و روحانیون انجام می شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار