کد خبر: ۸۹۹۴
به همت خانه قرآن بشری:

گردهمایی قاریان قرآن شهرستان‌های خرمدره، سلطانیه، ابهر و خدابنده برگزار شد

معصومه مقدم کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره گفت: گردهمایی قاریان قرآن شهرستان‌های خرمدره، سلطانیه، ابهر و خدابنده در محل خانه قرآن بشری در خرمدره برگزار شد.
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، معصومه مقدم کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره گفت: گردهمایی قاریان قرآن شهرستانهای خرمدره، سلطانیه، ابهر و خدابنده در محل خانه قرآن بشری در خرمدره برگزار شد.

مقدم افزود: این برنامه با اجرای سید وحید‌ موسوی انجام و در این گردهمایی قرآنی، از هر شهرستان یک قاری به نمایندگی از قاریان به تلاوت پرداختند.در این مراسم حجت الاسلام ملکی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره از حضور صمیمانه قاریان مهمان قدردانی کرد.

وی با اشاره به حضور قاریان شرکت کننده در مراسم گفت: کمال اسدی از شهرستان علی کمالی از ابهر، سیدمهدی موسوی از خدابنده و سیدمهدی احمدی از سلطانیه به نمایندگی از قاریان حاضر در این گردهمایی  آیات کلام الله مجید را برای حاضران تلاوت کردند.

مقدم ادامه داد: این گردهمایی از سال ۱۳۹۱ با هدف ترویج انس با قرآن کریم، توجه به ارتقای کیفی تلاوتها و همگرایی قراء محترم شهرستانهای همجوار و استفاده از این ظرفیت در اجرای برنامه های همسوی قرآنی برگزار می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار