کد خبر: ۹۰۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

سازمان تبلیغات اسلامی باید خط مقدم فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی باشد

حجت الاسلام مهدی فوقی در جلسه ستاد دهه فجر تشکل‌های دینی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید خط مقدم فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی باشد.
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام مهدی فوقی در جلسه ستاد دهه فجر تشکل‌های دینی که با حضور مسئولین هیئات مذهبی و کانون های فرهنگی شهر اصفهان برگزار شد؛ ضمن بیان حدیثی از امام صادق(ع) که فرموده‌اند «مردم را باعمل خود به خوبی دعوت کنید» به نقش سازمان تبلیغات در تبلیغ مردم اشاره کرد و اضافه کرد: سازمان تبلیغات باید خط مقدم فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی باشد و همواره در خدمت به مردم تلاش کند.
وی با تأکید براینکه تشکل‌های دینی باید پیش برنده فعالیت‌هایی فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی باشند، اظهار کرد: تشکل‌های دینی اززمان شکل گیری انقلاب اسلامی همواره در رأس فعالیت‌های دینی بوده‌اند و از ابتدای انقلاب تاکنون فعالیت‌های شاخصی را انجام داده‌اند. اکنون نیز کانون‌های فرهنگی نیز در میدان عمل هستند و همه کارها را با تخصص ودقت لازم ادامه می‌دهند؛ اما برای رفع برخی از موانع و معظلات فرهنگی باید موازی کاری‌ها را کنار گذاشت و از شعار دادن پرهیز کرد تا بتوان فعالیت‌های بهتری انجام داد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: کشور ایران سرشار از فرهنگ غنی، منابع اقتصادی و مردم غیورمند با اعتقاداتی دینی است و تاکنون شهدای بسیاری برای حفظ این مملکت جان خود را از دست دادهاند به همین منظور با ید قدردان زندگی در این کشور بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار