کد خبر: ۹۱۷۲
مدیرکل فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی:

امروز معراج امت رسول خدا (ص) از مسجدالاقصی می‌گذرد

حجت‌الاسلام سیفایی با بیان اینکه معراج رسول اکرم (ص) از مسجدالاقصی گذشت و امروز معراج امت رسول خدا (ص) نیز از مسجدالاقصی می‌گذرد، گفت: اگر این امت می‌خواهد سعادتمند شود و در مسیر معراج رسول خدا (ص) طی مسیر کند باید بداند که امروز راه، مسجدالاقصی است.
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد تقی سیفایی در جمع علمای اهل تسنن و تشیع هرمزگان اظهار کرد: درخصوص مساله مهم مسجدالاقصی می‌توانیم دو نوع واکنش داشته باشیم نخست اینکه دل بستن به وعده خداوند است همان وعده و دستوری که پروردگار در قرآن کریم داده و فرموده که «وارد ارضه مقدس شوید» و مثل مومنینی که آن زمان به همراه حضرت موسی (ع) وارد آن سرزمین مقدس شدند؛ و واکنش دیگر اینکه بهانه بیاوریم و بگوییم تا اسرائیل ظالم آنجاست ما ورود نمی‌کنیم. وعید خدا برای مواجهه دوم این است که شما وارد سرگردانی می‌شوید؛ لذا امت اسلامی باید امروز تکلیف خود را مشخص کند که آیا می خواهد وارد این ارض مقدس شود یا خیر.

مدیرکل فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: وعده‌های خداوند در این خصوص، مشخص است، اگر امت اسلامی وارد ارض مقدسه شود حاکمیت الهی برقرار می‌گردد درغیر این صورت، وارد سرگردانی خواهد شد.

حجت الاسلام سیفایی اذعان داشت: وعده دیگر خداوند این است که سعادت دنیوی و اخروی امت اسلام در حمایت از مسجدالاقصی و فلسطین رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه کلمه «وحدت» مظلوم واقع شده است، تصریح کرد: وحدت را باید به معنای واقعی آن تعبیر شود و معنای غلط از این کلمه ارائه نشود، مسأله وحدت اسلامی از اهم دستورات قرآن و بزرگان دین اسلام است و مطابق تعلیمات قرآن کریم مسلمانان با یکدیگر برادر هستند و هر کسی که ایجاد تفرقه بکند و وحدت را نپذیرد قرآن را قبول ندارد.

مدیرکل فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: اولیای خدا و انبیاء الهی برای ادامه مسیر، تنها یک راه پیش پای امت اسلام گذاشته‌اند و آن این که مسیر قیام برای خدا، یک سکه دو رو است و آن سکه أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم است و هر کدام از روی سکه اگر ناقص باشد به معنای آن است که سکه تقلبی است.

معراج رسول اکرم (ص) از مسجدالاقصی گذشت و امروز معراج امت رسول خدا (ص) نیز از مسجدالاقصی می‌گذرد که اگر این امت می‌خواهد سعادتمند شود و در مسیر معراج رسول خدا (ص) طی مسیر کند امروز راه، مسجدالاقصی است و آن هم‌آوردی حق و باطل که در سطح اسلام شاهد بودیم امروز در مسجدالاقصی اتفاق افتاده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار