کد خبر: ۹۲۰۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان خبر داد:

ثبت هزار و ۸۰۰ ستایش گر فعال استان سمنان در سامانه طوبی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به فرهنگ سازی، سبک زندگی و جهاد تبیین که خواسته رهبر معظم انقلاب از مداحان است، گفت: همه این ها در کنار هم زمانی محقق می شود که ستایش گران در سراسر شهرهای استان هم دل و هم یار باشند.
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام عباس عبدالهی عصر شنبه در نشست اولین محفل استانی ستایش گران استان سمنان که با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب و جمعی از مداحان اهل بیت در محل حوزه علمیه صادقیه شهر سمنان برگزارشد، افزود: مشخصات هزار و ۸۰۰ ستایش گر فعال استان سمنان در سامانه طوبی ثبت شده است.

وی از فعالیت ۲۵۰ ستایش گر خانوم، ۲۵۰ ستایش گر جوان و نوجوان و ۵۰۰ نفر ختم خوان در استان خبر داد و ابراز داشت:  نوجوانان و جوانانی در این عرصه در حال فعالیت هستند که مشخصات آن ها در سامانه طوبی ثبت نشده و این آمار نیازمند به روز رسانی مجدد است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان متولی ستایش گری دارای دو ساختار مردمی می باشد، اظهار داشت: ساختار اول کانون مداحان و ساختار دوم آن را بنیاد دِعبِل خُزاعي تشكيل داده است كه هر دو اين ها در استان سمنان منشا اثر بوده اند.

عباس عبدالهي از حضور مداح شاهرودي در ديدار رهبر معظم انقلاب به مناسبت ولادت حضرت زهرا(ص) در سال گذشته خبر داد و تصريح داشت: اين اتفاق با پيگيري هاي سازمان تبليغات اسلامي براي اولين بار در تاريخ ستايش گري استان سمنان رقم خورد كه توفيق مداحي در حسينيه امام نصيب ستايش گر شاهرودي آقاي مهدي جلالي شد.

وي با بيان اينكه سازمان تبليغات اسلامي در استان سمنان با وجود جغرافياي وسيع و جمعيت كم، كار سختي را در پيش دارد، خاطر نشان كرد: حضور آقاي طالبي نيك يكي از مداحان جوان استان سمنان در برنامه تلويزيوني معلي يكي ديگر از موفقيت هاي جامعه ستايش گري استان سمنان به حساب مي آيد كه اين اتفاق ها در سطح ملي بايد ادامه پيدا كند.

مدير كل تبليغات اسلامي استان سمنان با اشاره به اردو دو روزه ٧٠ستايش گر جوان و ميان سال استان سمنان به شهر مقدس قم، عنوان داشت: بهره مندي از اساتيد اخلاق و تربيت و مباحث تخصصي ستايش گري از جمله محاسن اين اردوي دو روزه بود كه براي اولين بار در استان سمنان رقم خورد.

عبدالهي از پخش مستند تلويزيوني روضه هاي خانگي استان سمنان از شبكه يك سيماخبر داد و گفت: مستند روضه هاي خانگي شهرهاي شاهرود و سمنان براي اولين بار در استان سمنان ضبط و از شبكه يك سيما پخش شد كه ضبط ادامه اين برنامه در شهر هاي ميامي و دامغان در حال انجام است.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار