کد خبر: ۹۲۹۸
با تاکید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان

«مهرواره محله همدل» در اصفهان با قوت در حال اجرا است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: «مهرواره محله همدل» از ماه مبارک رمضان شروع و با استقبال خوب مردم در حال اجرا می‌باشد.
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجت‌الاسلام مهدی فوقی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام مبنی بر اینکه «تشکر کردن، ارزشمندتر از خوبی است»، گفت: تشکر از کار‌های خوب و آدم‌های خوب باعث تداوم و تکرار و ترغیب به انجام و ادامه دار بودن کار‌های خیر و خوب می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح «مهرواره محله همدل» یکی از برنامه‌های مهم و تآثیرگذار سازمان تبلیغات اسلامی در کشور و به طبع آن در استان‌ها است، که هدف از اجرای آن شناساندن خوبی‌ها و تشویق و تشکر از آن در محلات و در سطح جامعه و مردم مؤمن و خداباور است، اضافه کرد: تشکر کردن، تشویق و نشر خوبی در یک محله باعث تبدیل شدن آن به یک الگوی مناسب برای سایرین و ازدیاد انجام کار خیر و انتشاراین خوبی‌ها در محله می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: «مهرواره محله همدل»، رقابت محلات سراسر ایران عزیز اسلامی برای همدل شدن و فرصتی برای گره‌گشایی، روایت همدلی و نشر خوبی‌هاست.

حجت الاسلام فوقی با بیان اینکه جامعه امروز بیش از هر زمان به افراد خوب و همدلی آنان نیازمند است، خاطر نشان کرد: اگر امروز یک کارآفرین و یا فعال اقتصادی در یک محله داشته باشیم، ولی خوبی‌های آن را نشر ندهیم و تبدیل به الگوی خوب و موفقی برای جوانان نشود، در آینده دیگر کسی سراغ این کار نخواهد رفت و لذا اینجاست که اهمیت و ارزش نشر کار‌های خوب و خیر مشخص می‌شود.

وی افزود: در مهرواره محله همدل از کسانی که به فکر همسایه و هم محله ای‌های خود هستند، از خانم‌هایی که برای ازدواج جوان‌ها تلاش می‌کنند، از جوان‌ها و نوجوان‌هایی که دانش و مهارتشان را در اختیار دیگران می‌گذارند و از هزاران هزار آدم خوب و خوبی دیگر تشکر و قدردانی می‌شود.

گفتنی است افرادی که می‌خواهند اهل نشر خوبی‌ها باشند و از انسان‌ها و سنت‌های خوب محله خودشان تقدیر کنند، می‌توانند عبارت «لبیک» را به شماره ۵۰۰۰۹۶۵۰۰ پیامک نمایند تا فرایند ارتباط این اقدام فرهنگی مذهبی آغاز شود. لازم بذکر است تاکنون بیش از ۱۲۰۰ نفر در این طرح مشارکت کرده اند.  

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار