کد خبر: ۹۳۳۵
جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی

آغاز مرحله دوم جشنواره فرهنگی گوهرشاد در خوزستان

جشنواره گوهرشاد به دنبال شناسایی، تعمیم و تدوین ایده‌های خلاقانه عملیاتی در زمینه کنترل و هدایت مسائل و معضلات حوزه حجاب و عفاف کشور به صورت کتاب الکترونیکی است.
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی: مراداسکندری کارشناس اموربانوان اداره کل تیلبغات اسلامی خوزستان در گفتگو با نهضت، بیان کرد: وضعیت نابسامان جامعه درزمینه رعایت شئونات حجاب وعفاف وتبدیل مساله حجاب به یک بحران اجتماعی، ضرورت دستیابی به راهکار‌های تاکتیکی و تکنیکی میدان، و ایده‌های خلاقانه عملیاتی را برای مدیریت وهدایت صحنه‌ حجاب وعفاف کشور توسط نهادهاو کنشگران اجتماعی عرصه حجاب وعفاف دوچندان می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی گوهرشاد، همزمان باسراسرکشور درخوزستان اشاره کرد وگفت: گفتمان سازی حیا، عفاف وحجاب به عنوان یکی از مهمترین سنگر‌های تمدن اسلامی و لزوم تقویت آن دربین آحاد مردم از اهداف جشنواره گوهرشاد است که با افزایش مشارکت مردم وهنرمندان درزمینه تبلیغ و ترویج ارزش‌ها و جلوگیری از کمرنگ شدن و دغدغه‌ها وعزم‌ها در این حوزه می‌توان به آن دست پیدا کرد. ازجمله مهمترین وظیفه متولیان فرهنگی جشنواره گوهرشاد، شناسایی، تعمیم، وتدوین ایده‌های خلاقانه‌ی عملیاتی در زمینه کنترل و هدایت مسائل و معضلات حوزه حجاب وعفاف کشور به صورت کتاب الکترونیکی میباشد.

کارشناس فرهنگی اموربانوان خوزستان با بیان اینکه درجشنواره گوهرشاد برای تثبیت مفهوم «زیبایی اصیل» به عنوان رویکرد فرهنگی، رسانه‌ای در ارتباط با حجاب ایرانی اسلامی تمرکز شده است افزود: راهکار‌های عملی برای نهادینه کردن حجاب و حیا و برون رفت از وضعیت انفعالی حوزه حجاب و عفاف به عنوان محور‌های محتوایی این جشنواره مورد توجه است. آثار ارسالی به این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری مورد داوری قرار می گیرند. ازفعالان وایده پردازان حوزه عفاف وحجاب دعوت به عمل می‌آید تا ایده‌های خلاقانه خود را در حوزه عفاف وحجاب در قالب طرح، مقاله، پژوهش، انیمیشن، وبلاگ نویسی، فیلم کوتاه، طراحی لباس، موشن گرافیک و... به دبیرخانه جشنواره گوهرشاد به آدرس www.GoharshadFestival.ir تا تاریخ ۱۵ خردادماه ۱۴۰۲ ارسال نمایند.

باتوجه به اختصاص بخشی از جشنواره فرهنگی گوهرشادبه شرکت شبکه‌ی حرف آورد درکشور این عزیزان می‌توانند تولیدات هنری و رسانه‌ای خودرا جهت شرکت در جشنواره گوهرشاد به سایت جشنواره به نشانی goharshadfestival.ir نیزارسال کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار