حجت الاسلام حسینی:

هیئات مذهبی کانون جهاد تبیین و بستر بصیرت و معرفت افزایی هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هیئات مذهبی کانون اصلی جهاد تبیین و بستر بصیرت و معرفت افزایی هستند و لازمه تحقق این مهم اهتمام اشخاص و چهره‌های شاخص هیئات از جمله مداحان به امر جهاد تبیین است.
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی در جلسه کانون مداحان تبریز که با حضور جمعی از مادحان جوان برگزار شد، اظهار داشت: از حضور نسل جوان در محافلی، چون کانون مداحان استقبال می‌کنیم و آماده استفاده از نکته نظرات و پیشنهادات آنان در خصوص مسائل مربوطه هستیم.

وی با تأکید بر اینکه هیئات مذهبی کانون اصلی جهاد تبیین و بستر بصیرت و معرفت افزایی است، خاطر نشان شد: لازمه تحقق این امر اهتمام اشخاص و چهره‌های شاخص هیئات از جمله مداحان به این موارد است که باید در حد امکان به موضوعات و مفاهیم قرآنی و دینی و فرهنگی احاطه لازم را داشته باشند و باید توجه کرد که هر بخش در حیطه امور تخصصی و مرتبط با خود در هیئات فعالیت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هیئات حسینی مربوط به مردم و دستگاه اباعبدالله الحسین (ع) هستند و اداره امور آن‌ها باید بصورت مردمی و بدون وابسته نمودن به حمایت مسئولان، مدیران و سازمان‌ها و نهاد‌ها صورت گیرد و خادمان و مادحان با توسل و توکل به ائمه اطهار و اهل بیت (ع)  نسبت به برگزاری هیئات اهتمام کنند و منتظر کمک فرد و نهاد خاصی نباشند.

گفتنی است در این نشست علاوه بر طرح موضوعات و نکته نظرات مداحان جوان تبریزی در خصوص مباحث مرتبط با هیئات مذهبی، از امیرحسین آقابالایی و امیررضا سیفی دوم تن از مداحان جوان استان که حائز مقام‌های کشوری در حوزه مداحی شده اند، تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار