کد خبر: ۹۷۴۵
به همت گروه جهادی شهید شاطری؛

برگزاری دوره تربیت مربی مشاور خانواده

دوره تربیت مربی مشاور خانواده با حضور فعالین فرهنگی ، طلاب و فعالین تربیتی به همت گروه جهادی شهید شاطری در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود .
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام تقی پور از مسئولین گروه جهادی شهید شاطری با اعلام این خبر گفت: دوره تربیت مربی مشاور خانواده با حضور ۷۰ نفر از فعالان فرهنگی، طلاب و فعالین تربیتی منطقه بیسیم زنجان با محوریت بانوان و خانواده طی ۲۰۰ ساعت آموزش برگزار می‌شود.

این فعال جهادی افزود: این دوره آموزشی ۲۰۰ ساعت می‌باشد که ۱۳۰ ساعت به صورت حضوری و ۲۰ ساعت آن به صورت مجازی می‌باشد و ۵۰ ساعت به صورت کارگاهی برگزار می‌شود.

آقای تقی پور ابراز داشت: به جهت مستقر بودن گروه جهادی شهید شاطری درمنطقه بیسیم زنجان، جامعه هدف دوره آموزشی برای این منطقه است و بانوان این منطقه پس از مصاحبه و گزینش برای این دوره تربیتی انتخاب شده اند.

وی خاطر نشان کرد: منطقه بیسیم زنجان را به ۵ پهنه با محوریت مساجد منطقه که عبارتند از مساجد فاطمه الزهرا، امام رضا، ۱۴ معصوم، اصغریه بیسیم و جواد الائمه بیسیم تقسیم بندی و تعریف کردایم و  مربیان تربیتی پس از گذراندن دوره‌ی آموزشی بر اساس قالب‌های تعریف شده برای هر پهنه به فعالیت می‌پردازند.

حجت الاسلام تقی پور در ادامه افزود: سرفصل‌های آموزشی در این دوره آموزشی مسائل مربوط به خانواده اعم از  تربیت فرزند، خودآگاهی،   فضای مجازی، فرهنگ خانواده و … می‌باشد که پس طی دوره آموزشی برای حل مسائل خانواده‌ها و ارتباط گیری با اهالی محل، مربیان تربیتی به مساجد منتخب تعیین شده اعزام خواهند شد.

مسئول گروه جهادی شهید شاطری گفت: استاد این دوره آموزشی حجت الاسلام والمسلمین مرادی کارشناس حوزه خانواده از قم می‌باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار