به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی؛

تشکیل شبکه سایبری جهادگران تبیین

تبریز- سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، شبکه سایبری جهادگران تبیین در استان تشکیل می‌شود.
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمود حسینی گفت: ۲۰ بهمن ماه یک روز بعداز سخنرانی مقام معظم رهبری در خصوص «جهاد تبیین» شورای برنامه ریزی تشکیل کارگروه جهاد تبیین در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تشکیل شد.
وی افزود: این کارگروه با هدف برنامه ریزی برای حمایت از تشکیل شبکه سایبری مردمی جهادگران تبیین و تشکیل اطاق‌های اندیشه ورز در راستای تسهیل این امر و بکارگیری ظرفیت‌هایی که می‌توانند تولید محتوا نمایند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تشکیل شد.
حسینی سپس به فرمایشات امام خامنه‌ای اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند امروز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفت‌ها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی «جهاد تبیین» است.
سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ابراز داشت: این کارگروه در راستای دستور امام خامنه‌ای تشکیل یافته و تلاش می‌کنیم با تشکیل اتاق عملیات دستور رهبری را جامه عمل بپوشانیم و به زودی نتیجه آن را در جامعه مشاهده کنیم.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار