کد خبر: ۹۸۹

رونمایی از پوستر و فراخوان دومین دوره جشنواره ملی شعر «شهد شهود»

دومین پوستر و فراخوان دومین دوره جشنواره ملی شعر «شهد شهود» با هدف گرامیداشت ایثار و مقاومت شیر زنان کشور در اندیمشک رونمایی شد
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دومین دوره جشنواره ملی شعر شهد شهود با هدف گرامیداشت ایثار و مقاومت شیر زنان کشور عزیزمان ایران در دفاع مقدس و نقش آنان در پشتیبانی جنگ تحمیلی در گستره ملی، اسفند ماه ۱۴۰۰ در اندیمشک برگزار خواهد شد.
«حسین علیپور» دبیر دومین جشنواره ملی شعر شهد شهود، ضمن اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در آفرینش آثاری با موضوع مادران شهدا توسط شاعران کشور یکی از اصلی‌ترین محور‌های این جشنواره را تبیین و زنده نگه داشتن ایثار و فداکاری مادران شهدا دانست.
وی شرایط کلی شرکت در این جشنواره را اینطور اعلام کرد: هر شاعر می‌تواند حداکثر ۵ اثر را، به دبیرخانه این جشنواره  ارسال نماید، دبیرخانه، ارسال کننده  را صاحب اثر می‌شناسد و در صورت اثبات خلاف آن، اثر مربوط از روند داوری حذف خواهد شد، حق ویرایش آثار برای چاپ در مجموعه شعر جشنواره و سایر محصولات تبلیغی، نزد دبیرخانه جشنواره ملی شهد شهود، محفوظ است، ارسال اثر، به منزله پذیرش مقررات جشنواره است و از راه یافتگان به مرحله پایانی جشنواره در مراسم اختتامیه دعوت به عمل خواهد آمد.
علیپورافزود: شرکتکنندگان می‌توانند در همه قالب‌های شعری کلاسیک (غزل، مثنوی، رباعی و...) و نـو (نیمایی، سپید، و...) آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواه حداکثر تا ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

گفتنی است؛ شاعران از دو طریق سایت به نشانی www.shahdeshohod-festival.ir و ایمیل جشنواره به نشانی shahdeshohod.festival@gmail.com می‌توانند آثار خود را برای دبیرخانه دومین جشنواره شعر شهد شهود ارسال نمایند.
کسانی که قصد ارسال اثر از طریق ایمیل را دارند باید آثار را به صورت تایپ شده در محیط ورد با قلم بی زر B zar و اندازه ۱۴ به دبیرخانه ارسال کنند همچنین ذکر نام و نام خانوادگی، کد ملی، استان، شهر محل سکونت، شمارۀ تلفن شاعر در صفحه اول، الزامیست.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی www.shahdeshohod-festival.ir مراجعه کنند.

رونمایی از پوستر و فراخوان دومین دوره جشنواره ملی شعر

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار