استراتژی‌ها و سیاست‌های دستگاه در حوزه دولت الکترونیکی

سازمان تبلیغات اسلامی

استراتژی‌ها و سیاست‌های دستگاه در حوزه دولت الکترونیکی

 

سازمان تبلیغات اسلامی هرچند که بخش زیادی از مأموریت‌هایش سنتی و مرتبط با امور تبلیغی مانند هیأت و منبر و مسجد است، اما سعی کرده‌ایم نگاه فن‌آور و روزآمد را در مأموریت‌های مختلف‌مان جاری کنیم.

ایجاد زیرساختهای فناورانه در گستره ماموریتی خانواده سازمان تبلیغات اسلامی. از قبیل سایت‌ها، رسانه‌ها، میکرورسانه‌ها و حضور فعالانه در شبکه‌های اجتماعی که بتواند علاوه بر ترمیم و گسترش شبکه ارتباطی با مخاطبان از سراسر جهان، فضای تعاملی سازمان را نیز بهبود بخشد.

استفاده از ابزارهای روزآمد و شخصی‌شده مانند سامانه‌های تعاملی در حوزه تبلیغ و مسجد و منبر و قرآن کریم. به طور مثال ایجاد و تأسیس سامانه شمع به منظور نظام مند سازی فضای ارتباط میان روحانیون، مبلغین و اهالی قرآن

روزآمدسازی روش‌های دریافت اسناد و گواهی‌ها نیز از دیگر سیاست‌های سازمان در این حوزه بوده است. سعی کرده‌ایم بخش زیادی از مراحل و روال های مربوط به دریافت سندها، مدارک، گواهی ها و... از طریق اینترنت و به صورت برخط انجام گیرد.

روزآمدسازی روش های ارتباط با مشتری در گستره ماموریتی هنر نیز از دیگر سیاست های خانواده سازمان تبلیغات اسلامی بوده است. ایجاد بستر فروش بلیت سینما گیشه 7 مثالی از این مسیر تعامل با مخاطبان عام و مشتریان مختلف در سراسر ایران است.

T

T