نتایج مشارکت

سازمان تبلیغات اسلامی

ما دو مسیر سعی می‌کنیم مشارکت‌های مردمی و عمومی را در حوزه ماموریتی خود تعریف کنیم. اول؛ پروژه های ویژه اقتضایی و دوم؛ ماموریت های معمول دستگاه.

به طور مثال تشکیل یک شبکه ارتباطی در میان نخبگانی فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی و دریافت مستمر نظرات ایشان درباره نظام مسائل و فعالیت های خانواده سازمان تبلیغات در روابط عمومی سازمان که هر دو ماه یک بار از این مخاطبان دریافت فعالانه نظر می نماید. این یکی از مسیرهای مستمر ما در مشارکت با نخبگان و مخاطبان سازمان است که به طور منظم و دو ماهانه انجام می پذیرد. در ذیل بخشی از این نظرات را از نظر می گذرانید:


در موقعیت ها و مسائل مهم دیگر نیز به اقتضا و با دستور رئیس سازمان، نظام دریافت نظرات مردمی و مشارکت با مخاطبان عام انجام می پذیرد. به طور مثال دریافت راهکارهای ماموریتی حوزه عفاف و حجاب که با مشارکت بیش از 1500 نفر از سراسر ایران انجام گرفت، نمونه ای از این مسیر است. 

T

T