کدومو؛ دستیار چندرسانه‌ای خانواده

کدومو؛ دستیار چندرسانه‌ای خانواده

کدام فیلم؟ کدام بازی؟ کدام موسیقی؟ کدام تولید فرهنگی برای کودکان‌مان مفید است و کدام مضر؟ این سؤالی است که بچه‌های کدومو به دنبال پاسخ به آن هستند. در گزارش این هفته درباره کدومو با شما حرف زدیم، یکی از مجموعه‌های مؤسسه رسانه‌ای تبیان.
دیدن این فیلم جرم است

دیدن این فیلم جرم است

دیدن این فیلم جرم است یکی از ملتهب‌ترین آثار سال‌های اخیر سینمای ایران است. فیلمی که دومین اثر سینمایی تولیدشده در باشگاه فیلم سوره بود و نزدیک به سه سال هم بدون وجه قانونی در محاق توقیف ماند.
از خیمه‌های دشمن

از خیمه‌های دشمن

شبانی به خیمه کاتبان سپاه عمر بن سعد می‌رسد، او برای گرفتن پول گوسفندانش از سپاه به کارزار عاشورا آمده است…
دیگران درباره جشن غدیر چه گفتند؟

دیگران درباره جشن غدیر چه گفتند؟

جشن بزرگ غدیر علاوه بر حس و حال کم‌نظیرش، نگاه جامعه‌شناسان و چهره‌های علمی را هم به خود معطوف کرده است. مروری می‌کنیم بر چند یادداشت کوتاه درباره پدیده جشن بزرگ مردمی غدیر در این دو سال؛ از مرحوم دکتر عماد افروغ تا دکتر مصطفی اقلیما و...
تمام ایـــــران در پناه مـــــولا

تمام ایـــــران در پناه مـــــولا

در روزی که منور به نام امیرمؤمنان در مباهله است، مروری می‌کنیم به جشن‌های بزرگ مردمی که غدیر امسال ایرانی‌ها را در تاریخ ماندگار کرد. از طبخ یک میلیون غذا در خوزستان تا فارس و ایلام، از توزیع ۱۱۰ دیگ غذای نذری تا کیک ۵ تُنی زنجانی‌ها. این ویدئو قطره‌ای از دریاست، یک برگ از دفتر جشن‌های غدیر تاریخی امسال ایرانی‌ها.
ببخشید که بابات شدم سهیل!

ببخشید که بابات شدم سهیل!

سال ١٣٩١ یک فیلم عاشقانه اما متفاوت در حوزه هنری تولید شد؛ حوض نقاشی. یک درام عاشقانه به کارگردانی مازیار میری، تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و بازی هنرمندانی چون شهاب حسینی و نگار جواهریان که روایت‌گر زندگی یک زوج معلول ذهنی بود.
2 صفحه
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار