کد خبر: ۱۰۳۴۷
به منظور حمایت از مسئولین و برگزارکنندگان هیأت‌ها و عزاداران حسینی ؛

تفاهم نامه ای بین بنیاد دعبل خزاعی و بیمه دانا منعقد شد

تفاهم نامه بیمه مسئولیت مدني و آتش سوزی هیئات مذهبی بین بنیاد دعبل خزاعی و شرکت بیمه دانا منعقد شد.
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

تفاهم نامه ای بین بنیاد دعبل خزاعی  و بیمه دانا منعقد شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، در آستانه ماه محرم  و عزای حسینی، یکی از دغدغه های بنیاد دعبل ، توجه به ایمنیِ محیطِ هیأت‌ها، سلامتی خادمان امام حسین علیه‌السلام و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی است و به همین منظور بنیاد دعبل خزاعی تفاهم‌نامه‌ای با شرکت بیمه دانا به منظور حمایت از مسئولین و برگزارکنندگان هیأت‌ها و عزاداران حسینی منعقد کرده است.

این پوشش بیمه‌ای شامل: پرداخت هزینه‌های درمانی عزاداران در حوادثی همچون: افتادن از روی داربست، افتادن اشیاء از ارتفاع (مثل پنکه، لوستر و...)، آسیب‌های مربوط به دستجات عزاداری، حوادث مرتبط با برق، حوادث مربوط به آتش سوزی، حوادث مربوط به آشپزخانه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌ها و پرداخت دیه در مواردی که منجر به فوت و نقص عضو باشد، خواهد بود.

هیأت‌ها چقدر باید حق بیمه پرداخت کنند؟

مدت این بیمه نامه دو ماه است و مبلغ حق بیمه پرداختی هیأت‌ها با احتساب مالیات ۹۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان است. همچنین امکان دریافت بیمه‌نامه آتش‌سوزی همزمان با بیمه مسئولیت هم فراهم شده است که هیأت‌ها با انتخاب یک طرح و پرداخت حق بیمه، می‌توانند از آن نیز استفاده کنند.

مسئولان هیأت‌ها برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتری می‌توانند به سایت بیرق مراجعه کنند یا با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۹۴۷۵۲ داخلی ۱۰۹ یا ‏‪۰۹۰۳۷۰۱۶۰۰۲‬‏ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار