کد خبر: ۱۰۳۵۸
تجلیل از نیم قرن فعالیت پیشکسوت عرصه شعر آیینی و ستایشگری اهل بیت (ع) در مازندران

پیشکسوت عرصه شعر آیینی و ستایشگری اهل بیت (ع) تجلیل شد

با حضور معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی و قرائت پیام حجت الاسلام قمی از محمد محسن زاده، استاد پیشکسوت عرصه شعر آیینی و ستایشگری اهل بیت (ع) در مازندران تجلیل شد
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  آئین تجلیل از نیم قرن خدمات حاج محمد حسن زاده گنجی، مداح و شاعر اهل بیت (ع) شامگاه یکشنبه با حضور حجت الاسلام ناصر شکریان معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام شریف تبار مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، مسئولین و جمعی از شاعران ملی و استانی تقدیر شد.

در این مراسم که با همکاری مجمع الاحرار در همایش تحصصی مداحان استان در بابل برگزار شد، لوح تقدیری از سوی رئیس سازمان تبلیغات اسلام توسط حجت الاسلام شکریان به استاد حسن زاده گنجی اهدا شد. در بخشی از این لوح آمده است: خادمی آستان مقدس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، مدال افتخار و سرودن اشعار دینی و انقلابی توفیق بزرگی است. همچنین تربیت شاگردان در تراز انقلاب اسلامی نشان عمر با برکت جنابعالی است که خداوند متعال نصیبتان کرده است و، چون دری گرانبها در سطح استان علوی مازندران و کشور تلالو داشته‌اید.

در ادامه این پیام آمده است: تجلیل از مقام جنابعالی به عنوان مداح شاخص و شاعر انقلابی، استاد توانمند و صاحب نظر و رزمنده دلاور بسیار ارزشمند، شایسته و بایسته است و وظیفه خود می‌دانم از از زحمات و خدمات بی شائبه شما در بیش از نیم قرن مداحی، شعر و شاعری، تربیت شاعران و مسئولیت چند دوره کانون مداحان و بنیاد دعبل استان مازندران تقدیر و تشکر کنم.

همایش تخصصی مداحان روز یکشنبه در سالن دانشگاه فنی منهدسی نوشیروانی بابل با همکاری مجمع الاحرار با حضور استاتید کشوری غلامحسین سازگار و مهدی سماواتی برگزار و از خانواده شهید مداح علیجان ابراهیمی نیز در این مراسم تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار