کد خبر: ۱۰۳۵۹
مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی کردستان:

۵۰ کارگاه آموزشی و تخصصی ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام کاوه گفت: با حضور مبلغین و مبلغات سطح استان ۵۰ کارگاه آموزشی و تخصصی ویژخ حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در کردستان برگزار می‌شود.
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام کاوه مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: امروزه جوانی جمعیت از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و بزرگان کشور است و باید برای این مهم تدابیری اندیشیده شود.

وی آگاه‌سازی عموم مردم بویژه جوانان را امری مهم در راستای جوانی جمعیت دانست و افزود: ادار‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در راستای حمایت از خانواده و توجه به جوانی جمعیت برنامه‌های مختلفی در سطح استان در دستور کار دارد.

مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: برگزاری ۵۰ کارگاه توجیهی آموزشی تخصصی ویژه مبلغین و مبلغات استان کردستان در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کاوه اعلام کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان علاوه بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی سعی دارد از طریق برگزاری مسابقات فرهنگی، اجرای مراسم و برنامه‌های شادی‌آفرین زمینه‌ساز  حمایت از خانواده‌ها و ایجاد فضایی با نشاط برای آن‌ها باشد.
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار