کد خبر: ۱۱۵۵۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

ترویج فرهنگ وقف، نیازمند تبلیغات هنرمندانه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: حوزه وقف، نیازمند اطلاع رسانی و تبلیغات هنرمندانه می‌باشد لذا برای تحقق آن آن، تصمیم به ایجاد زمینه‌های حضور هنرمندان اتخاذ شده است.
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در همایش یاوران وقف در شهرستان حاجی‌آباد اظهار کرد: آنچه که امروز در حوزه وقف به آن نیازمند هستیم اطلاع رسانی و تبلیغات هنرمندانه است که برای رسیدن به این مهم تصمیم به ایجاد زمینه های حضور این هنرمندان گرفتیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: باید متناسب با ذائقه و نیاز جوانان حرکت کنیم تا بتوانیم شاهد رسیدن به موفقیت در حوزه وقف باشیم. 

گفتتی است، همایش یاوران وقف با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام مسعودی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام مهدی دری، امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد، فرماندار رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه شهرستان، خیرین و خادمین وقف، روحانیون، دانش آموزان و جمعی از مسئولین، در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در پایان این مراسم از خیرین ، یاوران وقف، واقفین خیر اندیش روحانیون تقدیر شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار