کد خبر: ۱۱۸۶۱

برگزاری همایش «تخصصی تحولات غزه و جبهه مقاومت»

همایش «تخصصی تحولات غزه و جبهه مقاومت» با حضور خالد قدومی نماینده جنبش حماس ابوشریف نماینده جهاد اسلامی در سالن ولایت تبلیغات اسلامی گلستان با حضور مسئولان استان برگزار شد.
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
به گزارش پایگاه خبری نهضت، خالد قدومی در این همایش، آزادی قدس حق مشروعه مردم فلسطین دانست و گفت: طوفان الاقصی از لحاظ ابتکار عمل، جدید به نظر می‌رسد، اما حقیقت این است که تداوم استقامت مردم فلسطین بر روی جرایم و جنایات رژیم اشغالگر که ۷۵ سال سرزمین‌های اشغالی را غصب کرده است به رخ کشیده شد.
نماینده جنبش حماس ادامه داد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی ۵۰۰ روستای فلسطین را با کشتار دسته جمعی از روی نقشه حذف کرد، زیرا اقدامات صهیونیست نشان دهنده خوی خبیثانه این رژیم کودکش دارد.
وی با بیان‌اینکه مقاومت تا آزادی کامل فلسطین ادامه دارد، اظهار کرد: قدس حق مشروعه مردم فلسطین است و ما اجازه نمی‌دهیم مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود.
قدومی افزود: اسرائیل و جنبش صهیونیستی یک جنبش استکباری است که با استکبار انگلستان و آمریکا بر اساس راهبرد‌هایی ایجاد شد که این راهبرد ایجاد درگیری و نزاع مداوم در منطقه و منازعات جغرافیایی بود تا این منطقه روی ثبات و آرامش را نبیند.
وی با بیان‌اینکه مقاومت غزه توانست دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام بگذارد، اظهار کرد: با وجود فشار‌های میدانی و سیاسی، اما مقاومت فلسطین تضعیف نشده است. جنگ غزه مهم است و تأثیر آن‌ها تنها نوار غزه را شامل نمی‌شود، بلکه منطقه را نیز در بر می‌گیرد. ما همواره با فرماندهان مقاومت در نوار غزه در ارتباط هستیم و اوضاع و تحولات را رصد کرده در محدوده معینی به آن‌ها کمک می‌کنیم، اما اگر هر زمان بدانیم که مسئولیتی بر دوش ماست، از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.
در ادامه نماینده جهاد اسلامی در همایش تخصصی تحولات غزه و جبهه مقاومت طوفان الاقصی طرح‌ها و توطئه‌های استکبار را دگرگون کرد، گفت: جهان اسلام باید بیدار شود، تمام استراتژیست‌ها و کسانی که راهبرد‌ها را تعیین می‌کنند باید دست به دست هم دهند و توطئه‌های استکباری و صهیونیستی را خنثی کنند.

ناصر ابوشریف تصریح کرد: عادی‌سازی روابط با رژیم کودک‌کش از سوی برخی کشورهای عربی مانند عربستان که وارد این ریل شده باید تغییر کند.

وی گفت: رویه موجود نشان می‌دهد از سال ۲۰۰۰ به بعد محور مقاومت در حال افزایش قدرت و اسرائیل در حالت ضعیف‌شدن و پوسیدن است. ارتش رژیم‌صهیونیستی و نسل‌های جدید ارتش و مردم ساکن فلسطین‌اشغالی، بی‌انگیزه و بی‌ایمان‌تر شده‌اند. عادی‌سازی هم همان رعبی بود که اسرائیل در بین کشور‌های عرب انداخته بود که این رعب با عملیات طوفان‌الاقصی شکسته شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار