کد خبر: ۱۳۳۱۹
به همت مرکز رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد؛

نشست هم‌اندیشی فیلم‌سازان و مستندسازان یزدی با مدیر شبکه دو

جمعی از فیلم‌سازان فرهنگی و جبهه انقلاب استان یزد در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با مدیر شبکه دو دیدار و گفتگو کرد.
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

نشست هم‌اندیشی فیلم‌سازان و مستندسازان یزدی با مدیر شبکه دوبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، به همت مرکز رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد جمعی از طلاب فیلم ساز و مستند ساز یزدی با حامد مروت نژاد، مدیر شبکه دو دیدار و گفتگو کردند.

طلاب فیلم‌ساز و مستند ساز یزد با معرفی کار‌های خود؛ بخشی از تولیدات خود که در استان و شهرستان‌های یزد با کمترین هزینه و بودجه محدود تولید شده بود را ارائه کردند.

فیلم سازان طلبه و جوان استان یزد، بیان کردند که به مروربا تلاش‌های مداوم خود مجموعه و گروهی را شکل دادند که در طول ماه توانایی تولید محتوا‌های زیادی را دارند و آمادگی دارند تا پتانسیل خود را با ارزان‌ترین قیمت و کیفیت برای تولید محتوای فرهنگی و دینی ارائه دهند.

در این نشست نیز حجت‌اسلام علیرضا نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، صادق روشن رئیس مرکز هنری-رسانه‌ای «نهضت» سازمان تبلیغات اسلامی، جناب آقای رحیمی مدیر تولیدات مرکز رسانه‌ای نهضت و آقای غیب‌الهی مسئول تولیدات مرکز نیز مدیر شبکه دو را همراهی کردند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار