کد خبر: ۱۳۳۶۹
رئیس تبلیغات اسلامی گرگان خبر داد:

ثبت نام اعتکاف در بیش از ۵۴ مسجد گرگان

حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد محمدزاده از ثبت نام اعتکاف در بیش از ۵۴ مسجد گرگان خبر داد و گفت: رویداد «سکوی پرش» در ایام اعتکاف برای جوانان و نوجوانان برگزار خواهد شد.
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
ثبت نام اعتکاف در بیش از ۵۴ مسجد گرگانبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سیدمحمدجواد محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رجب و ایام مبارک اعتکاف، اظهار کرد: اعتکاف از اعمال سرنوشت‌ساز بوده، لذا باید این فرصت را غنیمت شمرده و به بهترین نحو از آن بهره برد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان از ثبت نام اعتکاف در بیش از ۵۴ مسجد گرگان خبر داد و افزود: تمام اعضا هیأت امنا مساجد، روحانیون، مبلغین و مبلغات و... در تلاش بوده تا اعتکاف امسال هرچه با شکوه‌تر برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت ما در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان جوانان و دانش آموزان است، گفت: رویداد «سکوی پرش» یک کار خلاقانه و نو بوده که در اعتکاف ۱۴۰۲ طراحی شده و قرار است برای جوانان و نوجوانان به مرحله اجرا در بیاید.

حجت‌الاسلام محمدزاده با بیان‌اینکه رویداد «سکوی پرش» یک رویداد معنوی ویژِه دختران و پسران جوان در سطح مساجد شهر گرگان است، تصریح کرد: در این رویداد جوانان در گروه‌های ۳ الی ۷ نفره تلاش می‌کنند تا این بوم ۸ ضلعی با محوریت انقلاب و جامعه با ویژگی تفکر تیمی و اندیشه محوری را تکمیل کرده و در انتها از نفرات برتر تجلیل به عمل می‌آید.
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار