کد خبر: ۱۳۵۸۲
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف:

۱۶ مسجد در شهرستان خوسف مهیای پذیرایی معتکفین است

حجت‌الاسلام صادقی‌خواه گفت: مراسم اعتکاف در سال جاری پس از ثبت‌نام از متقاضیان در مسجد جامع شهر خوسف و ۱۵مسجد دیگر برگزار خواهد شد.
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

۱۶ مسجد در شهرستان خوسف مهیای پذیرایی معتکفین است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام ابوالفضل صادقی‌خواه، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف در گفت‌وگو با روابط عمومی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی ضمن پیش‌بینی شرکت ۵۵۰ نفر در این مراسم معنوی در شهرستان، اظهار کرد: مراسم اعتکاف در سال جاری پس از ثبت‌نام از متقاضیان در مسجد جامع شهر خوسف و ۱۵ مسجد دیگر برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه برکات و آثار این مراسم معنوی در زندگی‌های فردی و اجتماعی معتکفین بر لزوم بسترسازی مناسب جهت شرکت جوانان و اقشار مختلف جامعه در این مراسم تأکید کرد و گفت: خداوند متعال در قرآن کریم در سوره بقره آیه‌ی ۱۲۵ به حضرت ابراهیم و اسماعیل مأموریت بسترسازی اعتکاف را محول فرمودند؛ که خانه‌ی مرا برای نمازگزاران و اعتکاف‌کنندگان و رکوع و سجود بجای آورندگان بیارایید لذا این یک مأموریت آسمانی است که بر دوش فعالان حوزه مسجد گذاشته‌شده است.

حجت‌الاسلام صادقی‌خواه تصریح کرد: سخنرانی محافل در مورد جوانی جمعیت، مهدویت، حضور حداکثری در انتخابات، تاریخ اسلام، تفسیر نهج‌البلاغه، پاسخ به شبهات و احکام و فرقه‌شناسی‌ انحرافی مدنظر خواهد بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار