کد خبر: ۱۴۰۰۸
حجت الاسلام ارتقایی:

مرد و زن، پیر و جوان آمدند تابگویند که پای انقلاب اسلامی می‌مانیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: مرد و زن، پیر و جوان آمدند تابگویند که پای انقلاب اسلامی می‌مانیم.
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

مرد و زن، پیر و جوان آمدند تا به جهان بگویند که ما ایستاده‌ایم و تا جان در بدن داریم پای آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی می‌مانیم.به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام ارتقایی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: حضور بی نظیر آحاد مردم این سرزمین نشان دهنده عشق است، امروز از پیر و جوان و کودک گرفته تا زن و مردم در چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی حضور یافتند و بار دیگر صلابت، اقتدار و عظمت ملت ایران را به دنیا نشان دادند.

حجت الاسلام ارتقایی افزود: مردم با مشت‌های گره کرده عشق به میهن را فریاد زدند تا به دشمنان یادآوری کنند که ایران با اقتدار ایستاده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: راهپیمایی امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود و نسل جوان به ویژه دهه هشتادی‌ها در راهپیمایی امسال حضور پررنگی داشتند و با شور و اشتیاق مضاعفی این پیروزی را جشن گرفتند  دشمنان نظاره کنند و از این حسادت بمیرند.

وی حضور مردم را استحکام نظام خواند و بیان کرد: این حضور به قدری زیبا بود که همه افراد فارغ از نگاه‌های سیاسی، پیر و جوان و کودک و افراد با هر نوع پوششی با لب‌های خندان در کنار یکدیگر ایستاده و سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

حجت الاسلام ارتقایی تصریح کرد: دشمن به خوبی پیام این راهپیمایی را دریافت خواهد کرد و متوجه خواهد شد که انقلاب اسلامی درختی است که با قدرت به سمت آسمان و افق خود رشد می‌کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان تاکید کرد: این حضور و این پیوند مردم با حکومتی که برای مردم خود حق رأی و اظهار نظر قائل است بدون شک در یازده اسفند محکم‌تر خواهد شد.

در ادامه حجت الاسلام ارتقایی در پیامی از مردم غیور ایران اسلامی تقدیر و اظهار داشت: بر خود فرض می‌دانم که از حضور حماسی  مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه که عاشقانه و نشان اقتدار فرزندان ایران برای شرکت در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان شد، نهایت قدرشناسی خود را اعلام دارم. امید است باحضور حداکثری در پای صندوق‌های رای در انتخابات پیش رو نیز بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و متجاوزان و دشمنان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار