کد خبر: ۱۴۱۳۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات:

حضور حداکثری در انتخابات موجب مأیوس شدن دشمن است

حجت‌الاسلام حسن سهرابی نژاد گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی بسیار مهم است و قطعاً هرچه حضور پررنگ‌تر باشد و اتحاد بین مردم بیشتر باشد دشمن را بیشتر ناامید خواهیم کرد.
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حسن سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) گفت: درآیات متعدد خداوند به وجود مقدس امام زمان (عج) اشاره‌کرده است و با ظهور حضرت مهدی (عج) دنیا پراز عدل وداد می‌شود.

 وی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: در چند روز آینده دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را پیش روداریم که بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است.

حجت‌الاسلام سهرابی نژاد، با تأکید برحضور مردم در خصوص انتخابات گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید به کسی رأی و فردی را انتخاب کنیم که برای شهرستان و منطقه مفید باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و اهمیت آن گفت: شخصی که به‌عنوان منتخب مردم انتخاب می‌شود فردی باشد که دیانت در او باشد و از روی دیانت عمل کند

وی گفت: مردم باید به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در انتخاب فرد اصلح توجه ویژه داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات گفت: بیان ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح از زبان رهبری نشان‌دهنده حمایت از شخص خاصی نیست بلکه ایشان همیشه خصوصیات کاندیدای اصلح را بیان می‌کنند و این مردم هستند که باید تشخیص دهند به چه کسی رأی دهند.

حجت‌الاسلام سهرابی نژاد، ضمن تأکید بر اتحاد و همدلی در جامعه گفت: به‌واسطه انتخابات و کاندیداها، مردم باید با یکدیگر مدارا و برخورد خوبی داشته باشند و خدای‌نکرده به خاطر کاندیدا‌ها به جان یکدیگر  نیفتند که دشمن  از این فرصت‌ها سوءاستفاده می‌کند.

وی افزود: در انتخابات باید به مرّ قانون توجه  شود و همه به دنبال انتخابات سالم باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی  بسیار مهم است و افزود: قطعاً هرچه حضور پررنگ‌تر باشد و اتحاد بین مردم بیشتر باشد دشمن را بیشتر ناامید خواهیم کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار