کد خبر: ۱۴۱۴۵
رئیس کانون مداحان شهرستان فردوس مطرح کرد:

شهرستان فردوس پیشتاز در برگزاری محافل مجمع الذاکرین

جواد خاکسار گفت: جشن صدودهمین جلسه هفتگی مجمع الذاکرین بقیه الله فردوس همزمان با ماه پرخیر و برکت شعبان المعظم برگزار خواهد شد.
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جواد خاکسار، رئیس کانون مداحان شهرستان فردوس با اعلام اینکه فردوس از شهرستان‌های پیشتاز در محافل مجمع الذاکرین است، اظهار داشت: مداحان فرماندهان معنوی جامعه و بازوان پرتوان ولایت در عرصه جنگ نرم و جهاد تبیین هستند.

جواد خاکسار خاطرنشان کرد: برنامه ما در مجمع الذاکرین فردوس تقویت مباحث بصیرتی، اخلاقی- تربیتی و ارائه مباحث تخصصی در حوزه‌های شعری و اصول  و فنون مداحی است که سعی داریم با استفاده از روش‌های نوین و فن‌های جدید جلسات مجمع الذاکرین خروجی‌های بهتر و پررنگ‌تری داشته باشد.

وی ماهیت مجمع الذاکرین را در جهت شکوفایی و فراگیری مداحان نوجوان و جوانان علاقه‌مند به این رشته عنوان کرد و در ادامه تصریح کرد: در جلسات آموزشی مجمع الذاکرین، به تربیت و آموزش نسل جدید برای ورود به عرصه ستایشگری پرداخته می‌شود.

رئیس کانون مداحان فردوس با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در جلسات دیدار با مداحان و شاعران که فرمودند: «هنر مداحی و مقوله هیئت که محورش مداح است و واعظ نیز در کنار او، جزو مهم‌ترین بخش‌های قدرت نرم جامعه اسلامی است.» افزود: در جلسات مجمع الذاکرین ضرورت دارد در کنار مباحث آموزشی، موضوعات بصیرتی و مسائل روز هم در این جلسات تبیین شود.

رئیس کانون مداحان فردوس در پایان اضافه کرد: از آغاز چهارمین دوره کانون مداحان در شهرستان فردوس تاکنون تعداد صد و هشت جلسه هفتگی برگزارشده است که بنا داریم صدودهمین جلسه هفتگی را که مقارن با ایام ماه پر خیروبرکت شعبان المعظم و میلاد حضرت حجت روحی فداه نیز هست را جشن بگیریم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار