کد خبر: ۱۴۴۶۰
مسئول قرارگاه نوجوانه تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد:

«نو آوینی»های خراسان جنوبی پای کار جهاد تبیین و روایت پیشرفت

از اجرای طرح «نو آوینی»های خراسان جنوبی در راستای جهاد تبیین و روایت پیشرفت خبر داد.
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام امید هادیان مهر، مسئول قرارگاه نوجوانه تبلیغات اسلامی استان، صبح شنبه در دومین نشست تیم رسانه این قرارگاه اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ دستور رهبری بر جهاد تبیین اعلام شد و بهترین ظرفیت برای استفاده از این فرمان رهبری، ظرفیت نوجوان بود لذا  سازمان تبلیغات اسلامی درصدد راه‌اندازی قرارگاه‌ای به نام قرارگاه نوجوانه برآمد، لذا یک نمونه کار جهاد تبیین در عرصه نوجوان و رسانه همین کار نوآوین می‌باشد.

مسئول قرارگاه نوجوانه تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه به اجرای طرح نو آوین که در شهرستان طبس در اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد پرداخت و گفت: نوآوین یعنی شهید آوینی‌ها امروزی که معروف به نوآوین هستند و همانند شهید آوینی که روایت فتح را داشتند این نوجوانان در عرصه جهاد تبیین روایت پیشرفت و انقلاب را خواهند داشت و رویداد نو آوین (نوآوینی‌ها یا همان آوینی‌های جدید) درواقع بحث رسانه قرارگاه نوجوانه است و اولین رویداد در طبس در تاریخ ۳ تا ۶ اسفند شکل گرفت که ۲۵۰ دانش‌آموز رأی اولی با همکاری معاونت تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی پای‌کار آمدند و کلاس‌هایی در حوزه رسانه و تبیین گری با حضور اساتیدی مجرب از تهران و  برای بحث رسانه برگزار شد.

وی بابیان اینکه باید از این ظرفیت نوجوانان  برای عرصه جهاد تبیین استفاده کرد، اظهار داشت: ۱۸ گروه در این طرح شرکت کردند و در پایان این رویداد ۳ روزه ۵ گروه انتخاب و تجلیل شدند.

حجت‌الاسلام هادیان‌مهر اظهار کرد: مسئول قرارگاه نوجوانه افزود: رویداد نوآوین در قالب روایت‌های متفاوتی تشکیل‌شده و مسابقاتی که از طرف تهران برگزار شد استان خراسان جنوبی بین ۱۳ استانی که شرکت کردند بهترین و برترین معرفی گردید و به‌عنوان نمونه و الگو معرفی شدند.

وی بابیان اینکه از این گروه نوآوین در طرح مسطورا نیز استفاده می‌شود، گفت: ۸۵ نفر در طرح نوآوین هستند که ۲۵ نفر آن منتخب‌شده‌اند و برای طرح مسطورا فعالیت خواهند داشت.

حجت‌الاسلام قناعت، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم در ادامه بابیان اینکه در حوزه دختران هم برنامه‌های خوبی در سال جاری برگزارشده، گفت: رویداد شیرین‌بیان ویژه دختران ۱۵ تا ۱۸ سال با موضوع فن بیان در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

حجت‌الاسلام قناعت افزود: اجرای این طرح در سال آینده برای سراسر استان پیش‌بینی‌شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار