کد خبر: ۱۵۲۲۹
با حضور برخی مسئولین استانی انجام شد؛

دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با رئیس بسیج مداحان کشور

عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با مصطفی خورسندی، رئیس بسیج مداحان کشور دیدار و گفتگو کرد.
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

دیدار و گفتگوی حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با حاج‌مصطفی خورسندی رئیس سازمان بسیج مداحان کشوربه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با مصطفی خورسندی، رئیس بسیج مداحان کشور دیدار و گفتگو کرد.

خلاصه  تدارک برنامه‌های مشترک در طول سال، برگزاری دوره‌های مشترک توانمند سازی مداحان نوجوان و جوان استان و به اشتراک گذاری تولیدات محتوا‌های تخصصی از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی گرزین با تاکید بر اهمیت نقش مداحان و هیئات مذهبی در جهاد تبیین گفت: مداحان و هیئات مذهبی نقش مهم و اساسی در تبیین و روایت حقایق برای روشن شدن افکار مردم دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهارکرد:جهاد تبیین موضوعی است که در بیانات رهبر انقلاب بار‌ها مورد تأکید قرار گرفته است. در دیدار با مداحان به مسئله جهاد تبیین تأکید کردند و فرمودند که امروز بارِ «جهاد تبیین» بر روی دوش مداحان و هیات‌ها ومداحان است.  

گرزین درادامه گفت: درمعقوله مداحی؛ مخصوصا نوحه هم باید برانگیزاننده فرهنگ انقلابی وحسینی و هم دقت داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات گلستان بیان کرد:نوحه‌سرا، در تشخیص مسئله روز آن‌قدر باید دانش و شناخت فزاینده‌ای داشته باشد که بتواند به هدف بزند؛  لذا جهاد تبیین همان‌طور که بر روی دوش مداحان است، بر روی دوش نوحه‌سرایان هم هست.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار