کد خبر: ۱۴۶۴۴
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

۵۰ دوره آموزش قرائت قرآن کریم در بیجار برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار از برگزاری ۵۰ دوره آموزش قرائت قرآن در ایام ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان بیجار خبر داد.
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سعد الله جمادیان ضمن بیان این خبراظهار داشت: همه ساله درطول ماه مبارک رمضان موسسات قرآنی سطح شهرستان برنامه‌های مختلف قرآنی را برای اعضا برگزار می‌کند و خوشبختانه امسال نیز تعداد ۵۰ کلاس اموزش قرآئت قرآن کریم در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی در ادامه به برنامه‌های دیگر موسسات سطح شهرستان اشاره و اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن کریم ویژه آقایان در رده سنی زیر ۲۰ سال، قرائت دعای افتتاح هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد از دیگر برنامه‌های موسسات قرآنی این شهرستان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار شهرستان بیجار با بیان اینکه رمضان بهار قرآن و ماه استجابت دعاست، اظهار کرد: خداوند این ماه رحمت و مغفرت را برای اصلاح و خودسازی بشر آورد بنابراین باید نهایت تلاش خود را به کار برده و این فرصت کوتاه را غنیمت شمریم تا بتوانیم بهره لازم را از فیوضات این ماه ببریم.

حجت الاسلام جمادیان در پایان یادآور شد: هدف از برگزاری این مراسم آشنایی اقشارمختلف جامعه به ویژه جوانان با فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان و فراگیری اندیشه و آموزه‌های قرآنی است.

ارسال نظر