کد خبر: ۱۴۶۹۶
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت:

«زندگی با آیه‌ها» پویشی برای جذب جوانان در مقابل امپراتوری رسانه‌

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» برای جذب جوانان در مقابل امپراتوری رسانه‌ای مناسب است.
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰

«زندگی با آیه‌ها» پویشی برای جذب جوانان در مقابل امپراتوری رسانه‌

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی در خصوص اجرای پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» که توسط سازمان تبلیغات اسلامی در ایام ماه پرخیر و برکت رمضان در حال اجرا می‌باشد اظهار کرد: این پویش می‌تواند حرکت خوبی برای جذب جوانان در مقابل امپراتوری رسانه‌ای غرب باشد.

وی تصریح کرد: هر چه جوانان را با تشویق و مسابقات محتوایی و مبنایی درگیر کنیم، جامعه جوان ما با واقعیت‌های موجود جهان خلقت و هستی آشناتر می‌شوند و از این این رو پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در این زمینه بسیار کمک کننده است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با گفتمان منطقی، معقول و مطابق با ضوابط دینی، انسانی و الهی و فراهم کردن محیط سالم برای تنفس همه قشر‌ها خانم آقا جوان و نوجوان می‌توان به ترویج مفاهیم دینی پرداخت، اضافه کرد: پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در این زمینه می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.

گفتنی است پویش زندگی با آیه‌ها با ارسال عدد ۵ به سرشماره ۳۰۰۰۱۳۸۹ توسط اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان در حال برگزاری است که نمایشگاهی نیز با این موضوع در حاشیه مراسم جزءخوانی چهارباغ عباسی برپا می‌باشد.

ارسال نظر