کد خبر: ۱۴۷۹۲
در بیست و نهمین آیین تجلیل از خادمان قرآنی صورت گرفت؛

تقدیر رئیس جمهور از سازمان تبلیغات اسلامی

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، در بیست و نهمین آیین تجلیل از خادمان قرآنی از سازمان تبلیغات اسلامی و برگزارکنندگان برنامه تلویزیونی «محفل» و جشن بزرگ محفل قرآنی ورزشگاه آزادی تقدیر کرد.
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ مراسم آئین تجلیل از خادمان قرآنی عصر روز شنبه یازدهم فروردین ماه با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.

در بخشی از سخنان حجت‌الاسلام رئیسی در آئین تکریم از خادمان قرآن کریم ضمن تمجید از برنامه تلویزیونی «محفل» و برنامه‌ای که در روز نیمه ماه رمضان در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی برگزار شد، گفت: این برنامه خوب «محفل» که در رسانه ملی اجرا می‌شود باید از همه دست اندرکاران آن تشکر کنم. آقای حامد شاکرنژاد که امروز ما را مستفیض کرد.

او ادامه داد: همچنین کار خوبی که در روز ولادت امام مجتبی (ع) برگزار شد. در این برنامه که در ورزشگاه صد هزار نفری برگزار شد نشاط اجتماعی را در پرتوی قرآن و شخصیت امام مجتبی (ع) ترویج کردند. بر همین اساس از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی که برای برگزاری این مراسم باشکوه دست اندرکار بود و برای توجه به قرآن و توجه به وجود مقدس امام مجتبی (ع) چنین ترتیبی دادند قدردانی می‌کنم.

تعداد بازدید : 12
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار