کد خبر: ۱۵۲۳۷
با حضور رئیس سازمان تبلیغات شهرستان رامیان انجام شد؛

تقدیر از فعالیت‌های پویش (زندگی با آیه ها) درشهرستان رامیان

با حضور حجت الاسلام اسماعیلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان از فعالیت‌های فعالان پویش زندگی با آیه‌ها تقدیر بعمل آمد.
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  با حضور حجت الاسلام اسماعیلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان از فعالیت‌های فعالان پویش زندگی با آیه‌ها تقدیر بعمل آمد.

طی مراسمی  از امام جماعت مسجد علی بن موسی الرضا (ع) شهرک ملچ آرام رامیان به پاس زحمات ماه مبارک رمضان و فعالیت در پویش زندگی با آیه‌ها تقدیر و قدردانی شد.

در این مراسم حجت الاسلام اسماعیلی مسئول اداره تبلیغات شهرستان رامیان اظهار داشت: در دورانی که تمامی رسانه‌های غربی دائما میگویند جوانان ایرانی از دین زده شده اند، به برکت زحمات شبکه تبلیغی در ماه مبارک رمضان شاهد بودیم که بیش از ۱۰ میلیون نفر از جوانان و مردم ایران به پویش زندگی با آیه‌ها و حفظ ۳۰ آیه قرآن پیوستند.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود: از ویژگی‌های حجت الاسلام هدایتی امام جماعت مسجد علی بن موسی الرضا (ع) شهرک ملچ آرام این است که به شغل شریف معلمی مشغول هستند که الحمدالله باعث ایجاد پیوند بین مدرسه و مسجد شده اند و روز معلم را پیشاپیش خدمت این امام جماعت ساعی و توانمند تبریک عرض می‌نماییم.

گفتنی است: هدایای این دوره درسال ۱۴۰۳ پویش زندگی با آیه‌ها (در سطح کشور) ۳۰ کمک هزینه‌ی مکه‌ی مکرمه ۶۰ کمک هزینه عتبات عالیات ۳۰۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و هزاران جایزه دیگر بوده است که تقدیم به شرکت کنندگان امسال نمودند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار