کد خبر: ۱۴۹۵۱
در اولین روز از «هفته هنر انقلاب» انجام شد؛

غبار روبی مزار شهدای گمنام

در اولین روز از هفته هنر انقلاب، مصادف با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی آیین غبار روبی مزار شهدای گمنام برگزار شد.
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در مراسم غبار روبی مزار شهدای گمنام  که با حضور اعضاء دبیرخانه برگزاری هفته هنر انقلاب در استان برگزار شد، سعید خیرالهی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان ایلام ضمن گرامی داشت آغاز هفته هنر انقلاب و یاد و خاطره شهیدان والا مقام علی الخصوص شهید مرتضی آوینی به تشریح برنامه های هفته هنر انقلاب در استان پرداخت.

وی هنر انقلاب را سرآمد خلق و تولید آثار تاثیر گزار هنری قلمداد کرد  و حوزه هنری را پیشتاز در پاسداری از هنر انقلاب دانست. فرجی معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن گرامی داشت آغاز هفته هنر انقلاب، هنر انقلاب را راوی حقیقی دفاع مقدس دانست و دستاوردهای این عرصه را آیینه انقلاب و دفاع مقدس برای انعکاس روحیه شهادت و ایثارگری در نسل جوان  و هنرمندان عنوان کرد.

در ادامه این برنامه اسدی نیا معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام هم افزایی در پرداختن به «هنر انقلاب» را وظیفه تمامی دستگاه های فرهنگی در استان دانست و هنر انقلاب را راه روشن تاثیر گذاری فرهنگی در نسل جوان در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن دانست.

در این مراسم که با حضور معاون فرهنگی و کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، رئیس و کارکنان سازمان بسیج هنرمندان استان، ،نماینده اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، حاضرین ضمن اهداء گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار