کد خبر: ۱۴۹۷۳
رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر:

یکی از نقطه‌های برجسته ماه رمضان امسال شیوع تلاوت قرآن در کشور بود

رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید فطر بیان کردند: جلوه‌ی قرآن در سراسر این ماه چشمگیر بود. یکی از نقطه‌های برجسته‌ی ماه رمضان امسال بحمداللّه شیوع تلاوت قرآن در بین اقشار مختلف مردم در سراسر کشور بود.
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خطبه اول نماز با تبریک و تهنیت عید سعید فطر به امت اسلامی و آحاد ملت ایران، رمضان را ماه بارش ابر رحمت الهی خواندند و افزودند: ملت ایران امسال به قدر وسع و توان خود، حداکثر استفاده را از ضیافت پرنعمت الهی برد و جشن‌های اول سال نو را با معنویت ماه رمضان متبرک کرد.

ایشان فرمودند: عید سعید فطر را به همه‌ی امّت اسلامی و به ملّت عزیز ایران و به شما نمازگزاران تبریک و تهنیت عرض میکنم. ابر رحمت الهی یک ماهِ تمام بر امّت اسلامی بارید. رحمت الهی و ضیافت الهی، در این یک ماه، شامل حال همه‌ی آحاد امّت اسلامی بود. ملّت عزیز ایران از این ضیافت الهی، به قدر وسع و توان خود، حدّاکثرِ استفاده را بحمدالله توانست انجام بدهد و جشنهای اوّل سال شمسی و آغاز فروردین را با معنویّت ماه مبارک رمضان متبرّک کرد. جلوه‌ی قرآن در سراسر این ماه چشمگیر بود. یکی از نقطه‌های برجسته‌ی ماه رمضانِ امسال بحمدالله شیوع تلاوت قرآن در بین اقشار مختلف مردم در سراسر کشور بود که از همیشه درخشان‌تر و زیباتر جلوه کرد و رسانه‌ی ملّی هم در ارائه‌ی این پیشرفت بزرگ، نقش ایفا کرد. خدای متعال را باید شکرگزار باشیم که روزبه‌روز جلوه‌ی قرآن و اُنس با قرآن در کشور افزایش پیدا میکند. محافل ذکر، محافل دعا و تضرّع و مناجات، در سرتاسر ماه، بخصوص در لیالی مبارک قدر، جلوه‌های دیگری از معنویّت این ماه عزیز بود و ضیافت الهی را برای مردم عزیز ما زیباتر و مطلوب‌تر قرار داد و مردم ما توانستند از این ضیافت بحمدالله استفاده‌ کنند.

گفتني است پویش «زندگی با آیه‌ها» همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرد كه با استقبال گسترده هموطنان روبه‌رو شد و توانست با عبور از مرز ۱۰ میلیون مخاطب، یکی از بزرگترین پویش‌های قرآنی کشور را رقم بزند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار